داوران بخش «پویانمایی» مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کانون معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۷

داوران بخش «پویانمایی» مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کانون معرفی شدند

هیات داوران بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری از سوی دبیرخانه این رویداد هنری معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معین صمدی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم‌های انیمیشن و بازی‌های ویدیویی، مدرس انیمیشن، داور جشنواره‌های انیمیشن، نایب رییس انجمن صنفی انیمیشن و دبیر جشن مستقل انیمیشن ایران، حمیدرضا حافظى مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان فیلم‌های داستانی کوتاه، بلند، سریالی زنده و انیمیشن و عضو کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران، حامد جعفرى تهیه کننده سینما و تلویزیون، داور و عضو هیات انتخاب جشنواره‌های مختلف و رییس هیات ‌مدیره استودیو هنر پویا از سوی دبیرخانه مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کانون به عنوان هیات داوران بخش «پویانمایی» این رویداد معرفی شدند.

هیات داوران بخش «پویانمایی»، ‌۱۹ فیلمنامه‌ پویانماییِ برتر را که در مرحله‌ اول پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان از سوی هیات انتخاب اعلام شده بود، داوری کردند.

پنجمین مسابقه‌ فیلمنامه و نمایشنامه‌ کودک و نوجوان در ۲ مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شدند.

در مرحله دوم نیز صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی پویانمایی خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است