«به وقت زندگی» راهکارهایی برای دلجویی ارایه می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸

«به وقت زندگی» راهکارهایی برای دلجویی ارایه می‌دهد

رادیو صبا فردا 15 تیر ماه با برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» به آداب دلجویی در خانواده می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به وقت زندگی» مجله صبحگاهی با رویکرد طنز و ایجاد لحظه‌هایی خوش برای مخاطبان است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ به مدت یک ساعت به صورت زنده پخش می‌شود.

روز سه شنبه ۱۵ تیرماه برنامه خانواده محور «به وقت زندگی» بانگاهی طنز به موضوع آداب دلجویی اختصاص می‌یابد تا ضمن ارایه راهکارهایی برای دلجویی صحیح در خانواده نظرات مخاطبان را از طریق این برنامه بین شنوندگان به اشتراک بگذارد.

درباره این برنامه آمده است: همه ما گاهی رفتار یا کار اشتباهی انجام می‌دهیم که باعث دلخوری دوست یا خانواده و نزدیکانمان می‌شود و مجبور به عذرخواهی و دلجویی می‌شویم و یا در خانواده برای یکی از اعضا مشکلی پیش می‌آید که نیاز به دلجویی دارد اما ممکن است ما شیوه درست دلجویی کردن را ندانیم.

این برنامه از از شنوندگان می‌خواهد از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ یا با تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ به این سوال پاسخ دهند که اگر یکی از اعضای خانواده را ناراحت کنید چطور از او دلجویی می‌کنید؟

شوخی با اخبار روز، پیام‌هایی با رویکرد حفظ محیط زیست، روابط فردی و بین فردی، دغدغه‌های خانواده‌ها در حوزه‌ها مختلف و پرداختن به حوزه سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی محورهای اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند.

مجله صبحگاهی «به وقت زندگی» به تهیه کنندگی و نویسندگی نسیم صباغان، اجرای نسیم رفیعی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا راهی آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است