تمدید مهلت ارسال خاطرات واقعی ترسناک به «رادیو کابوس» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶

تمدید مهلت ارسال خاطرات واقعی ترسناک به «رادیو کابوس»

مهلت ارسال داستان‌های واقعی ترسناک به «رادیو کابوس» تا 31 تیر ماه تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی نوین کتاب گویا، از آنجایی که مخاطبان زیادی تمایل به ارسال تجربه‌های شخصی خود در ژانر وحشت و تولید آن در «رادیو کابوس» داشتند، مهلت ارسال داستان‌ها تا تاریخ ۳۱ تیر ماه تمدید شد.

«رادیو کابوس» که شامل مجموعه پادکست‌هایی در ژانر وحشت است، چندی پیش طی یک فراخوان از مخاطبان خود خواست تا تجربه‌های وحشتناک واقعی خود را به دست تهیه‌کنندگان این پادکست برسانند تا در فصل‌های بعدی، از آن‌ها نیز استفاده شود.

این داستان‌ها می‌تواند در قالب فایل صوتی یا متن آماده و ارسال شود. آثار پس از بررسی دقیق تیم تولید «رادیو کابوس» در فصل دوم این پادکست تولید و در سایت نوین کتاب گویا منتشر خواهد شد.

همچنین مخاطبان می‌توانند برای نحوه ضبط فایل‌های صوتی خود به سایت نوین کتاب گویا مراجعه کنند و اپیزودهای منتشرشده از این اثر را بشنوند و داستان واقعی خود را بر اساس آن‌ها ضبط و تولید کنند.

رادیو کابوس با شعار «کابوس شما خواهیم شد»، بر اساس داستان‌های ترسناک واقعی تولید شده است که شنیدن آن برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی‌شود.

علاقمندان فرصت دارند فایل‌های خود را تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ به تلگرام یا واتساپ نوین کتاب به شماره ۰۹۱۰۷۳۲۲۴۲۶ ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است