برگزاری پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با «کتاب‌های نارنجی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵

برگزاری پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با «کتاب‌های نارنجی»

پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با محوریت «کتاب‌های نارنجی» شروع به کار کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «پویا» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و انتشارات قدیانی از ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ شروع به‌کار کرد.

این مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان بوده و در این دوره از پویش پویا، جلد چهارم مجموعه «کتاب‌های نارنجی» انتخاب شده است که دارای ۳۱ قصه تصویری برای تیر ماه است و داستان‌های ایرانی را برای کودکان بیان می‌کند.

مهلت شرکت در این پویش از دهم تیرماه تا دهم مرداد‌ماه ۱۴۰۰ است و جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

«کتاب‌های نارنجی» با ۳۶۶ قصه تصویری اثر جمعی از نویسندگان مانند فریبا کلهر، سرور کتبی، فروزنده خداجو در قالب ۱۲ کتاب برای ۱۲ ماه سال در قطع وزیری و همچنین، در قالب ۵۲ کتاب برای ۵۲ هفته سال، در قطع خشتی طراحی شده‌اند. همچنین یک مجموعه از این کتاب‌ها برای ۱۲ ماه سال و به صورت دوزبانه (ایرانی ـ انگلیسی) در قطع رحلی طراحی شده است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید کتاب را همراه برگه‌ سوالات تهیه کنند و بعد از مطالعه‌ آن، به سوالات طبق روشی که در برگه‌ شیوه‌نامه شرکت در مسابقه بیان شده است، پاسخ دهند. همچنین برای تهیه کتاب و سوالات مسابقه می‌توانند عدد ۳ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده، یا به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است