«دست فرمون» مربیان خود را شناخت/ جزییات اردوهای ۱۰ روزه در شهرها | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۹
تهیه‌کننده «دست فرمون» با صبا مطرح کرد؛

«دست فرمون» مربیان خود را شناخت/ جزییات اردوهای ۱۰ روزه در شهرها

محمود محمودی تهیه‌کننده مسابقه اتومبیلرانی «دست فرمون» که قرار است به زودی روی آنتن شبکه نسیم برود، درباره آخرین جزئیات فصل جدید و علت آن توضیح داد.

محمود محمودی تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی اتومبیل‌رانی «دست فرمون» که پیش‌تر از ضبط فصل سوم این مسابقه در شمایلی تازه و تغییرات گسترده با اجرای کامران تفتی صحبت کرده بود، درباره آخرین وضعیت این مسابقه گفت: خداراشکر همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تا این لحظه مربیان «دست فرمون» انتخاب و به مسابقه دعوت شده‌اند.

به گفته وی، محسن جعفری، شروین یگانه و فرهاد مطلبی مربیان فصل سوم این مسابقه هستند و همچنین یک مربی دیگر نیز قرار است به جمع مربیان «دست فرمون» اضافه شود.

او افزود: برای ثبت نام افراد، اطلاع‌رسانی‌ها از طریق سایت و خود شبکه نسیم و صفحه مجازی مسابقه انجام شد و کسانی که علاقمند بودند برای شرکت در مسابقه در تلوبیون ثبت‌نام کردند.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه مسابقه چند بخش ویژه دارد و یکی از آن‌ها بخش آکادمی است که در باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون» پیش می‌رود، توضیح داد: در این باشگاه که بخشی از شرکت کنندگان برای حضور در آن ثبت‌نام کرده‌اند و همچنان هم ثبت‌نام درحال انجام است، ثبت‌نام به این صورت است که افراد برای حضور باید گواهینامه و علاقه به حوزه خودرو داشته اما هیچ سکوی قهرمانی را در هیچ مسابقه‌ای تجربه نکرده باشند.

او افزود: مربیان ویدیوهای ارسالی را تماشا و هرکدام از آن‌ها از میان ویدیوهایی که تماشا کرده با توجه اطلاعات و مشخصات افراد، ۲۰ راننده را انتخاب کرده‌اند.

محمودی با اشاره به اینکه اولین اردوی این بخش در ارومیه انجام شده است، گفت: اولین اردوی این بخش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک و الکل در ارومیه انجام و به پایان رسید. فرهاد مطلبی که آن را در آینده در مسابقه با رنگ زرد می‌شناسیم اولین اردو را با تیم ۲۰ نفره خود در ارومیه به پایان رساند که حالا با پایان این اردوی ۱۰ روزه قرار است با حذف ۵ راننده و با ۱۵ نفر به مسابقه ادامه دهد. دومین اردوی بخش آکادمی نیز از شنبه به مدت ۱۰ روز در شهر کرمانشاه شروع می‌شود.

او ادامه داد: پس از کرمانشاه به همدان می‌رویم و پس از آن برای ضبط آخرین اردو به تهران بازمی‌گردیم. اتفاق تازه‌ای که در این فصل رقم می‌خورد رقابت تیم‌های «دست فرمون» در انتهای مراحل با یکدیگر است.

تهیه‌کننده «دست فرمون» درباره علت ضبط این مسابقه در شهرهای دیگر ایران عنوان کرد: دلیل پراکندگی شهرهای فصل آخر مسابقه این است که نشان دهیم تا چه اندازه حرف‌های شرکت‌کنندگانی که از فصل اول در مسابقه حاضر شدند و از کمبود محلی برای تمرین اتومبیلرانی و نبود یک پیست ایمن صحبت کردند، شنیده شده است. به صورتی که در برخی از شهرها پس از پخش این مسابقه تصمیم به ساخت یا بازسازی پیست‌های اتومبیلرانی برای راننده‌های شهر خود گرفتند آن هم پیست‌هایی که می‌توان در آن مسابقه برگزار کرد.

او افزود: گروه «دست فرمون» نیز برای نشان دادن این اتفاق و تحقق شعار مسابقه «آرامش در خیابان، هیجان در پیست» تصمیم به ضبط مسابقه در شهرهای دیگر گرفت. امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در همه شهرهای ایران پیستی مجهز برای اتومبیلرانی داشته باشیم.

محمودی در پایان با اشاره به اینکه از نیمه‌های شهریورماه این مسابقه به آنتن شبکه نسیم می‌رسد، تاکید کرد: بخش آکادمی که از بخش‌های ویژه این مسابقه است از سوی باشگاه اتومبیلرانی «دست فرمون» درحال برگزاری‌ست که افتخار ما در این بخش پیش بردن سه مفهوم «آموزش، مهارت و رقابت» است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است