آثار منتخب نخستین جایزه سهراب سپهری در برج آزادی به نمایش درمی‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴

آثار منتخب نخستین جایزه سهراب سپهری در برج آزادی به نمایش درمی‌آید

نمایشگاه آثار منتخب نخستین جایزه سال تصویرسازی سهراب سپهری در تالار آینه برج آزادی افتتاح می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برج آزادی، نمایشگاه آثار منتخب نخستین جایزه سال تصویرسازی سهراب سپهری روز چهارشنبه ۹ تیرماه در تالار آینه برج آزادی افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۴۴ آثار تجسمی شامل نقاشی و تصویرسازی با محوریت اشعار سهراب سپهری از سارا الفتی از شهر کرج، پریسا فرخ بخت و مهناز ابراهیمی از اصفهان، سعید خویه، بهاره خدامی، شکیلا کریمی، تارا نادری و مطهره غلامی هر پنج نفر از تهران، حدیث افسرده از ایلام، فاطمه ایران‌زاد از بوشهر، فریبا منوچهری از همدان، زهره جهانبازی و عاطفه قربانی از شهرکرد چهارمحال و بختیاری، زهرا مقصودی از اراک، سیده زینب بهروز از آباده فارس، زهره بابایی از شیروان خراسان شمالی و اثر مراد فتاحی از شهریار در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌شده است.

آنچه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌شده نگاه جالب ۱۷ هنرمند از شهرهای مختلف کشور است. این آثار به‌صورت تخصصی اشعار شاعر کاشانی را در قالب تصویرسازی برای آشنایی بیشتر جامعه با افکار و جهان‌بینی سهراب سپهری خلق کرده‌اند.

این نمایشگاه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با حضور هنرمندان پیشکسوت و جمعی از مسئولان ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۱۹ تیرماه در تالار آینه برج آزادی برای بازدید علاقه‌مندان و هنردوستان با هماهنگی قبلی برقرار است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است