«دودکش ۲» از امشب روی آنتن شبکه یک سیما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷

«دودکش ۲» از امشب روی آنتن شبکه یک سیما

پخش سریال کمدی «دودکش ۲» از امشب هشتم تیرماه در شبکه یک سیما آغاز می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از امشب سه شنبه هشتم تیر ماه در شبکه یک آغاز می شود.

این سریال شش شب در هفته، حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می رود و در سه باکس ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۵:۲۰ تکرار می شود. قرار است پنجشنبه ها نیز تکرار قسمت‌های پخش شده روی آنتن رود.

سازندگان طی ماه های اخیر، پس از ضبط بخش‌های مربوط به شمال کشور در گرگان و روستاهای اطراف آن، این روزها همچنان در تهران مشغول تصویربرداری هستند و انجام مراحل فنی سریال نیز ادامه دارد.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی می‌کنند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان هستند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می رسد، بستر قمپزش گسترده تر از قبل شده است و با عقبه ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می شوند که بی هیچ شائبه ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می گذارند، تاثیر گذار هستند!».

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است