بررسی برهه سرنوشت‌ساز انتخابات با کتاب «گاو از بزرگان است!» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳

بررسی برهه سرنوشت‌ساز انتخابات با کتاب «گاو از بزرگان است!»

کتاب «گاو از بزرگان است!» به قلم اسماعیل امینی، طنزپرداز و منتقد از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، کتاب «گاو از بزرگان است!» به قلم اسماعیل امینی، طنزپرداز و منتقد کشورمان از سوی انتشارات سروش منتشر شد. این کتاب که به مسائل و مشکلات جاری با زبان طنازانه‌ای می‌پردازد حاوی مطالبی خواندنی درباره برهۀ سرنوشت‌ساز انتخابات است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «سیاست وقتی به درد روزنامه‌نگار می‌خورد که نان و آب داشته باشد و آن هم موقع انتخابات و تقسیم مناصب و غنائم است، یعنی در زمان برّه‌کُشان و پیچیدن بوی دل‌انگیز کباب و جوجه‌کباب در محافل و مجامع تبلیغاتی و سیاسی و جناحی و حزبی! یعنی همان موقعی که دستگاه مشترک مورد نظر در دسترس است و همه مردمی می‌شوند و مقامات کمیاب و نایاب به میان مردم می‌آیند و مسئولان گره بر پیشانی و اخم بر ابرو، لبخند می‌زنند و مهربان می‌شوند.

در همین دوران کوتاه پیش از هر انتخابات که مانند دوران کوتاه نامزدی، پر از لبخند و شیرینی و مهمانی و حرف‌های قشنگ است و نامزدها دست در دست هم روی ابرها کاخ‌های رویایی می‌سازند…»

چاپ نخست این کتاب در ۱۶۳ صفحۀ رقعی، شمارگان ۳۰۰ نسخه و با قیمت ۳۵ هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است