بابک افرا به رادیو صبا آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۷

بابک افرا به رادیو صبا آمد

«صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا فردا میزبان بابک افرا شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا که با پخش ترانه های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبکه ایجاد می کند، هر روز راس ساعت ۱۹ میزبان یکی از خوانندگان کشورمان می شود.

روز دوشنبه هفتم تیر بابک افرا از خواننده‌های معروف این روزها مهمان برنامه «صباهنگ» شد.

در این گفتگوی صمیمی با گوینده برنامه مهبد قناعت پیشه درباره خاطرات کودکی و سبک جدیدی بابک افرا صحبت شد.

یک پیاده‌روی بهانه و ریشه آهنگ لحظه‌ها شد

بابک افرا گفت: من خیابان های تهران را خیلی دوست دارم یک روز یک مسیر طولانی را در خیابان ولی عصر تهران پیاده آمدم و این بهانه و ریشه آهنگ لحظه‌ها شد.

وی درباره حس مشترک در بیشتر آهنگ هایش گفت: به نظر من هر کس باید در لحظه زندگی کند به گونه ای که گویا این روز و لحظه آخرین روز زندگی و فرصت دوباره برای زندگی کردن اوست، من با این حس و تفکر زندگی می‌کنم و تلاش کردم این حس مشترک را در بیشتر ترانه هایم ایجاد کنم.

افرا در پایان در پاسخ به سوال گوینده برنامه درباره جدیدترین کارهایش گفت: آخرین کارهای من تیتراژ دو سریال «بوتیمار» و «عطر شیرین» ترانه هایی به نام های «خیام» و «خانم» بوده که فکر می کنم خدا را شکر مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

«صباهنگ» هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی رضا عزتی پخش می‌شد. شنوندگان می‌توانند این گفتگو را از آرشیو برنامه «صباهنگ» در سایت شبکه به آدرس Radiosaba.ir یا برنامه کاربردی ایرانصدا بشنوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است