برای دیدن «تراژدی زمین و دلقک‌ها» فقط ۴ روز دیگر فرصت دارید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳

برای دیدن «تراژدی زمین و دلقک‌ها» فقط ۴ روز دیگر فرصت دارید

نمایش «تراژدی زمین و دلقک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی جمال رنجبرزاده روز پنجشنبه 10 تیرماه به اجرایش در تالار هنر پایان می‌دهد.

به گزارش صبا به نقل از  روابط عمومی تالار هنر، نمایش «تراژدی زمین و دلقک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی جمال رنجبرزاده که از دوم خرداد ماه اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرده بود، روز پنجشنبه ۱۰ تیر و پس از ۳۰ شب به کار خود پایان خواهد داد.

رنجبرزاده درباره داستان نمایش به صبا گفته بود: «این نمایش ماجرای یک پسرک و دخترک است که از سال ۲۰۵۰ به سال جدید ما آمده‌اند و می‌خواهند زمین را نجات دهند. در این میان با شخصیتی به نام تلخک که مسیر را برای این ۲ باز می‌کند، آشنا می‌شوند و با تعدادی دلقک در زمان سفر می‌کنند و به زمان ادیسون، نوبل و انیشتین می‌روند تا جلوی اختراع آن‌ها را بگیرند که بمب هسته‌ای ساخته نشود که متاسفانه موفق نمی‌شوند ولی در ادامه داستان تصمیمی می‌گیرند که… »

جمال رنجبرزاده، حامد نساج بخارایی، سیدعلی پرپنچی، زهرا محمدی، محسن محمدی، مائده کریمی، رویا یکه فلاح، شیوا سلیمی و مصطفی صادقی بازیگران این نمایش‌اند.

دستیار اول کارگردان: علی پرتوی فر، دستیار دوم کارگردان: نازنین عسگری، مدیر روابط عمومی: سیدعلی پرپنچی، منشی صحنه: نیلوفر توحیدی، مدیر صحنه: یاسمن سلیمی، طراح لباس: زهرا حسن زاده، مدیران تدارکات: مصطفی گلی و مصطفی کیایی آهنگساز: بهنام فردانی، آهنگساز و خواننده: علی صمیمی، تنظیم کننده: عرفان محمودی، ترانه تیتراژ: لیلا حسن زاده، طراح افکت و افکتور: حسن فیضی، اپراتور فیلم و کارگردان فیلم: علی اکبر درویشی، اپراتور موسیقی: سوگند معدنی، دستیار طراح لباس: آذر حسن زاده، گوینده: سمیرا یادگاری، دستیاران مدیر صحنه: محمد سعادت زاده، اشکان لطفعلی پور و مریم تاجیک، ساخت دکور: امیر رنجبرزاده، دستیاران طراح صحنه: مرضیه حسنی، مریم حسنی، شبنم عقیلی و محمد مومنی، تدارکات: متین نوروستا، طراح گرافیک: چیا کریمیان و عکاس: یاسین کیان دیگر عوامل نمایش «تراژدی زمین و دلقک‌ها» می‌باشند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت تهیه کنند و یا برای رزرو بلیت با شماره ۰۹۱۹۳۰۲۱۸۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است