توضیح فیلیمو درباره رکوردشکنی «زخم کاری»/ آمار مربوط به قسمت‌های چهارم سریال‌ها بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۰

توضیح فیلیمو درباره رکوردشکنی «زخم کاری»/ آمار مربوط به قسمت‌های چهارم سریال‌ها بود

فیلیمو با انتشار اطلاعیه‌ای تازه، درباره آمار روز گذشته از رکوردشکنی سریال «زخم کاری» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، روز شنبه ۵ تیرماه روابط عمومی پلتفرم فیلیمو آماری از رکوردشکنی سریال «زخم کاری» منتشر کرد که با آمارهای منتشرشده پیشین از رکوردشکنی‌های ۲ مجموعه نمایش خانگی «آقازاده» و «هم‌گناه» تناقض داشت.

پس از انتشار این گزارش، روابط عمومی پلتفرم فیلیمو در اطلاعیه‌ای تازه، آمار روز گذشته را اصلاح و تاکید کرد که رکوردشکنی قسمت چهارم مجموعه «زخم کاری» تنها در قیاس با قسمت چهارم دیگر مجموعه‌های نمایش خانگی بوده است؛ نکته‌ای که در خبر نخست ذکر نشده بود.

در اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو آمده است: «میزان دقیقه تماشای سریال‌ها یک رکن اصلی و مهم ارزیابی سریال‌ها و محبوبیت آن‌ها در میان مخاطبان است که پلتفرم فیلیمو همواره سعی کرده است صادقانه‌ترین و درست‌ترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد.

در خبر رکوردزنی سریال «زخم کاری»، قسمت چهارم سریال‎‌ها در روز اول انتشار با هم مقایسه شده بود که سریال «زخم کاری» موفق شد رکورد سریال «آقازاده» را تغییر دهد و همچنین آمار منتشرشده در مورد سریال «هم گناه» مربوط به قسمت آخر سریال است که در مقایسه با قسمت آخر سریال‌های زمان خودش ارزیابی شده است.

در نمودار زیر به منظور تنویر افکار عمومی، آمار مقایسه‌ای ۳ سریال «هم‌گناه»، «آقازاده» و «زخم کاری» را به تفکیک ۴ قسمت ابتدایی در روز اول انتشار مشاهده می‌کنید.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است