سازمان سینمایی ضمانتی برای وعده‌هایش نداده است/ اکران «دینامیت» در بلاتکلیفی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
تهیه‌کننده فیلم با صبا مطرح کرد؛

سازمان سینمایی ضمانتی برای وعده‌هایش نداده است/ اکران «دینامیت» در بلاتکلیفی

ابراهیم عامریان تاکید کرد که هنوز وعده حمایت مالی سازمان سینمایی برای اکران «دینامیت» تضمین شده و مصوب نیست.

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم‌ «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی که مدتی است فیلمش به عنوان گزینه اکران جدید سینماها مطرح شده و گفته می شود با رقم کمک ۲ و نیم میلیاردی سازمان سینمایی قرارست روی پرده برود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اینکه بالاخره سازمان ضمانتی برای وعده های خود داد، توضیح داد: تا امروز هنوز هیچ ضمانت محکمی به ما داده نشده و بلاتکلیف هستیم.

وی در پاسخ به اینکه جلسه امروز ۶ تیرماه شورای صنفی نمایش تاثیری در سرنوشت این موضوع دارد، گفت: شورا که قبلا مصوبه خود را داده و اعضا امضا کرده اند، ما الان منتظر ضمانت کتبی سازمان سینمایی هستیم.

این تهیه کننده که گفته می شود فیلمش به دلیل فضای کمدی آن امکان رونق دادن به سینماها را دارد، افزود: با توجه به اینکه در شرایط تغییر دولت هستیم باید وعده هایی که دولت فعلی می دهد مصوب باشد که در دولت بعدی ضمانت اجرایی داشته باشد و ما هم منتظر این هستیم که این اتفاق بیفتد.

عامریان در پایان تاکید کرد: ما هنوز بلاتکلیف هستیم و تبلیغات فیلم را برای اکران آغاز نکرده ایم و در این شرایط اکران بدون تبلیغ به ضرر فیلم خواهد بود.

این فیلم سینمایی سومین تجربه همکاری پژمان جمشیدی با اطیابی و عامریان و دومین همکاری احمد مهرانفر با این کارگردان و تهیه کننده سینما است.

همچنین محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و زیبا کرمعلی در «دینامیت» نقش آفرینی می‌کنند.

«دینامیت» دومین همکاری مشترک اطیابی و عامریان بعد از  تجربه موفق «تگزاس» است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است