«اسطرلاب» اجرایش را با یک بازیگر جدید ادامه می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۶

«اسطرلاب» اجرایش را با یک بازیگر جدید ادامه می‌دهد

میثم غنی‌زاده که در اجراهای گذشته با گروه نمایش اسطرلاب» همراه بود، به جمع بازیگران نمایش بازگشت.

به گزارش صبا به نقل از مشاور امور رسانه گروه، اجراهای نمایش «اسطرلاب» در حالی از روز پنجشنبه سوم تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد که گروه بازیگران شاهد یک تغییر بود. بر این اساس میثم غنی‌زاده که پیش از این در اجراهای مرکز تئاتر مولوی در نمایش به ایفای نقش پرداخت، بار دیگر به جمع بازیگران بازگشت.

«اسطرلاب»، ماجرای خانواده‌ای درگیر بر سر میراث خانوادگی را روایت می‌کند. عموی جمع قرار بوده بمیرد و نباشد اما هست و همین وضعیت بر روابط شخصیت‌ها تاثیر گذاشته و سرنوشت همه را تغییر می‌دهد.

مهدی سقا، میثم غنی‌زاده، مژده قربانی، زهرا بهروزمنش و الناز اسمعیل‌زادگان بازیگران نمایش «اسطرلاب» بر اساس طرحی از علی نرگس‌نژاد هستند.

نویسنده، طراح و کارگردان: صدرا صباحی، تهیه‌کننده: یاسمن اسمعیل‌زادگان، دراماتورژ: صبا نجاتی، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده: ونداد خائفی، هویت بصری و سینا سرمدی، گروه عکاسی: اردلان آشناگر، غزل اسدزاده رج و پرتو جغتایی، طراح نور: حسن محمدی فرانی، دستیار اول و برنامه‌ریز: پیام رضوانی، گروه کارگردانی: جلیل محمودی و یوسف محمودی و مشاور امور رسانه‌: بابک احمدی دیگر عوامل این نمایش‌ هسند.

نمایش «اسطرلاب» به غیر از شنبه‌ها، هر روز ساعت ۲۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است