«۷۰ قصه‌ی قد و نیم قد برای کودکان» چاپ چهارمی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶

«۷۰ قصه‌ی قد و نیم قد برای کودکان» چاپ چهارمی شد

«قصه‌های قد و نیم قد» برای کودکان به چاپ چهارم رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه انتشارات قدیانی، مجموعه «۷۰ قصه‌ی قد و نیم قد برای کودکان» نوشته فریبا کلهر و با تصویرگری تعدادی از تصویرگران در نوبت چاپ چهارم روانه بازار کتاب شد.

این کتاب شامل ۷۰ قصه برای کودکان است که تصویرگری‌های رنگی و متناسب با موضوع به جذابیت داستان‌ها افزوده و فهمیدن آنها را آسان‌تر کرده است. این اثر قبلا نیز به صورت جلدهای مجزا با فروست قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان به چاپ رسیده است. در ضمن جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش است.

فریبا کلهر رمان‌نویس و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است. وی فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تالیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته ‌است. تاکنون صدها قصه نوشته است و کارهای ارزشمندی در بازنویسی اسطوره‌ها انجام داده. وی با نوشتن بیش از هزار قصه و بازنویسی و… به عنوان بانوی هزار قصه شناخته شده است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه‌ «قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان» نوشته‌ فریبا کلهر را در نوبت چاپ چهارم، ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۷۰۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ این کتاب‌ علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است