ماجراهای سفر جلال آل احمد به حاشیه کویر در «کتاب شب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۸

ماجراهای سفر جلال آل احمد به حاشیه کویر در «کتاب شب»

یکی از تک نگاری های جلال آل احمد با عنوان «گذری به حاشیه کویر» از امروز شنبه پنجم تا چهارشنبه نهم تیرماه در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران بازخوانی می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، محمدباقر رضایی سردبیر برنامه «کتاب شب» گفت: برنامه «کتاب شب» بازخوانی رمان‌ها و کتاب‌های مشهور ایران و جهان را به عهده دارد و زندگینامه داستانی مفاخر و مشاهیر را نیز به مناسبت، بازخوانی می‌کند که این هفته یکی از تک نگاری های زنده یاد جلال آل احمد با عنوان «گذری به حاشیه کویر» روایت خواهد شد.

به گفته وی، جلال آل احمد وقتی به سفر می رفت، دیده ها و شنیده هایش را یادداشت می کرد و آنها را در قالب کتاب و یا مقاله ای مفصل به چاپ می سپرد که این نوشته ها اغلب هم کار دستِ او می داد و بخاطر آنها بازخواست می شد؛ نوشته هایی مانند اورازان، تات نشین های بلوک زهرا، جزیره خارک دُرّ یتیمِ خلیج، سفر به شهر بادگیرها، گزارشی از خوزستان و گذری به حاشیه کویر.

سردبیر برنامه «کتاب شب» اعلام کرد: این تک نگاریِ آخر، در پنج قسمت ۲۰ دقیقه ای تنظیم رادیویی شده و با صدای بهروز رضوی در برنامه «کتاب شب» روایت خواهد شد.

سردبیر و نویسنده برنامه محمدباقر رضایی است، تهیه کننده زرین کشاورز، صدابردار محسن فراهانی و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، متولیِ تولید این برنامه است.

علاقه مندان می توانند در ساعت ۲۳:۳۰ شنونده این کتاب صوتی باشند.

مخاطبان در سراسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است