اخیرا مشغول بازی در سریال «جزیره» هستم/ اقبال شبکه نمایش خانگی به دلیل ممیزی کمتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
زهیر یاری در گفتگو با صبا:

اخیرا مشغول بازی در سریال «جزیره» هستم/ اقبال شبکه نمایش خانگی به دلیل ممیزی کمتر

زهیر یاری بازیگر سینما و تلویزیون از حضور در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم که برای پخش در پلتفرم فیلیمو آماده می‌شود، خبر داد.

زهیر یاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: هم اکنون مشغول بازی در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم هستم. بازی من از اول اردیبهشت در این سریال آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه یک فیلم سینمایی را آماده پخش و در نوبت اکران دارد، عنوان کرد: این روزها فیلم سینمایی «بی همه‌چیز» به کارگردانی محسن قرایی را در نوبت اکران دارم که در این فیلم سینمایی در کنار بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی و… بازی کرده‌ام.

یاری در بخش دیگر صحبت‌های خود درباره تازه‌ترین پروژه‌های تلویزیونی خود توضیح داد: سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی آخرین کار تلویزیونی من بود. البته پیشنهادهای بازی در تلویزیون وجود دارد، اما به دلیل اینکه فیلمنامه آن‌ها را نپسندیدم علاقه‌ای به حضور در آن‌ها نداشتم.

بازیگر سریال «جزیره» در پایان درباره تولیدات شبکه نمایش خانگی نیز چنین توضیح داد: به نظر من شبکه نمایش خانگی فضای خوبی در حوزه سریال سازی است، زیرا هم تولید رونق می‌یابد و هم به دلیل ممیزی کمتری که در این حوزه وجود دارد فضا برای ساخت کارهای جذاب‌تری ایجاد شده است.

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره، غزل شاکری و حسام منظور در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است