۵۰۱ روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه‌ها از تولد تا ۱۸ سالگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸

۵۰۱ روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه‌ها از تولد تا ۱۸ سالگی

کتاب «501 روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه‌ها از تولد تا 18 سالگی» نوشته رابرت دی.رمزی با ترجمه حسن نصیرنیا در انتشارات قدیانی به چاپ نهم رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «۵۰۱ روش عملی برای تقویت عزت نفس بچه‌ها از تولد تا ۱۸ سالگی» نوشته رابرت دی.رمزی با ترجمه حسن نصیرنیا در نوبت چاپ نهم منتشر شد.

در این کتاب، ۵۰۱ روش کاربردی گوناگون معرفی شده است که پیروی از آن‌ها می‌تواند در تقویت و پرورش شخصیت کودک موثر باشد. هر پدر یا مادری می‌تواند با استفاده از چنین شگردهای نه‌چندان پیچیده به فرزندش کمک کند تا خود را ارزشمند بیابد، طعم موفقیت را بچشد و از وجود خود احساس غرور کند.

این کتاب در ۱۲۸ صفحه و ۵ فصل تدوین شده که سرفصل‌های آن به شرح زیر است:

فصل اول: فرزندان زیر ۷، سال فصل دوم: فرزندان هفت، هشت و نه ساله، فصل سوم: فرزندان ده، یازده و دوازده سال، فصل چهارم: فرزندان سیزده، چهارده و پانزده سال، فصل پنجم: فرزندان شانزده، هفده و هجده سال و بزرگتر.

این کتاب تربیتی-آموزشی به قلم متخصص تعلیم و تربیت نگاشته شده است و نویسنده به جای طرح بحث‌های نظری و ارایه رهنمودهای علمی-تخصصی شیوه‌های ساده، کاربردی و موثر را معرفی کرده که برای تقویت عزت نفس کودکان مفید و ارزنده است.

رابرت دی.رمزی یک مربی باتجربه و نویسنده آزاد است. فعالیت حرفه‌ای رمزی شامل فعالیت در بخش‌های مدارس برتر در ۲ ایالت به عنوان معلم، مشاور، هماهنگ‌کننده برنامه درسی، مدیر پرسنل، سرپرست معاونت، سرپرست بازیگری و استاد کمکی است. او نویسنده «۵۰۱ راه برای افزایش موفقیت فرزندتان در مدرسه» و «۵۰۱ راه برای تقویت عزت نفس فرزندتان» است.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ نهم با قیمت ۱۸۰۰۰ تومان روانه‌ بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است