«واکاوی» و تبادل‌نظر میان آثار هنرمندان جوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸

«واکاوی» و تبادل‌نظر میان آثار هنرمندان جوان

نمایشگاه نقاشی «واکاوی» از 4 تا 12 تیر ماه در گالری آرتیبیشن برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه گروهی نقاشی «واکاوی» جمعه ۴ تیر ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.

در بیانیه این نمایشگاه گروهی آمده است: «آرتیبیشن برای پیشبرد برقراری ارتباط و تبادل‌نظر میان جامعه هنری و فراهم‌کردن بستری برای ارایه آثار هنرمندان جوان اقدام به برگزاری نمایشگاه واکاوی کرده است.

آغاز به کار این پروژه از بهمن‌ماهِ سال ۱۳۹۹ و با تمرکز بر آثار نقاشی و طراحی رقم خورد و پس از جستجو و انتخاب هنرمندان، گفتگوهایی درباره پروژه‌ها و فعالیت‌های اخیرشان، تجربیات شخصی و شیوه برخورد با آثارشان انجام گرفت و سرانجام با بررسی آثار نهایی، منتخبی از آن‌ها را در نمایشگاه تیر ۱۴۰۰ باعنوان واکاوی می‌بینیم.»

هنرمندانی که در این نمایشگاه نقاشی شرکت کرده‌اند عبارتند از شایان استوار، هانیه افشار، روژان باقری، محبوبه پرنیان، شقایق ترابی، کتایون تهرانی، شیما خضری، شیوا خوشبخت، آیدا روزبیانی، احسان شریف‌فر، شیوا قادرپور، مژگان مدنی.

نمایشگاه «واکاوی» از ۴ تیر تا شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است