کتاب‌ عکس‌های منتخب سومین جشنواره «هشت» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

کتاب‌ عکس‌های منتخب سومین جشنواره «هشت» منتشر شد

کتاب سومین جشنواره عکس «هشت» شامل ۸۶ عکس برگزیده چاپ شد.

به گزارش صبا، همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) کتاب سومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

این کتاب شامل ۸۶ قطعه عکس در ۱۰۴ صفحه گلاسه است. در این دوره از جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» به دبیری وجیه‌اله شیرمحمدی، چهار هزار و ۹۱۰ عکس از ۶۲۸ عکاس به دبیرخانه ارسال و داوری آثار توسط مسعود زنده‌روح کرمانی، کیارنگ علایی و محمود مروتی انجام شد.

در سومین دوره از جشنواره که دارای ۳ بخش «جلوه‌های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی اسلامی»، «جلوه‌های شادی در حرم مطهر رضوی و سایر بقاع متبرکه» و «همدلی اجتماعی» بود، به ترتیب محمد آهنگر، رضا رادپور، امیر عنایتی، فرزانه چخماق‌ساز، حمید وکیلی، نسترن فرجادپزشک، مجید حجتی، امین رحمانی و محمد آهنگر به ترتیب در هر بخش اول تا سوم شدند.

استان‌‌های خراسان رضوی، تهران، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین شرکت‌کننده را در سومین جشنواره عکس «هشت» داشتند. همچنین بیش از ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان دارای تحصیلات سطح کارشناسی و بالاتر بودند.

جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» به همت نقش رویای بهشت و با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است