حضور بازیگران سیاهپوست نیجریه در سریال «خودخواسته»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، عزت‌الله مهرآوران بازیگر سریال «خودخواسته» با انتشار عکسی از پشت صحنه این سریال نوشت: «سریال خودخواسته؛ کارگردان: علیرضا بذرافشان؛ با دو تن از بازیگران نیجریه. سیه پوستانی با دلهایی مثل پر قو…..»

او همچنین عکس جدیدی از اتاق گریم این سریال با حضور سهیلا گلستانی، محمد نادری و لیدا سلطانی نیز در صفحه خود منتشر کرده است.

سریال تاریخی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان، روایتی تاریخی در دو برهه زمانی است و داستان این مجموعه که نویسندگان آن حدود پنج سال را صرف نگارشش کرده‌اند، از دهه 20 شمسی آغاز شده و تا دهه 90 ادامه می‌یابد.

در ابتدای این مجموعه تلویزیونی، جوانی روایتی از 70 سال پیش را بیان می‌کند.

امیرعلی نبویان و علی دادرس نویسنده‌های این سریال ۳۰ قسمتی هستند که در ژانر کمدی معمایی برای شبکه یک سیما به نگارش درآمده است و تهیه‌کنندگی آن را  امیرحسین طالبی کاشانی و سعید سالارزهی به عهده دارند.

محمد نادری، سهیلا گلستانی، علیرضا آرا، ایمان صفا، پیام احمدی نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، رضا کریمی با حضور حسین پاکدل، عزت مهرآوران، علیرضا استادی، آتش تقی‌پور و حضور افتخاری ثریا قاسمی با معرفی محمد صدیق‌مهر و باربد بابایی بازیگران این سریال هستند.

از دیگر عوامل این سریال می توان به امیرعلی نبویان، علی دادرس، بهار نوروزپور و آناهیتا خواجه‌پور به عنوان نویسنده، امید همتی فرازف مدیر برنامه ریزی، امیرحسین کهکشان دستیار اول کارگردان، فرید قبادی جانشین تهیه کننده، میلاد پرتوی مدیر فیلمبرداری، اشکان پورتاجی مدیر صدابرداری، امین جهانی طراح صحنه، زهره سلطانی طراح لباس، امید گلزاده طراح گریم، محمد رسول ابراهیم پور مدیر تدارکات و اسرافیل قاسمی عکاس اشاره کرد.

انتهای پیام/