صبا میزبان نمایشگاه «مهرواره هنرهای تجسمی» می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱

صبا میزبان نمایشگاه «مهرواره هنرهای تجسمی» می‌شود

«مهرواره هنرهای تجسمی» در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری، پژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر، «مهرواره هنرهای تجسمی» با ارائه صدها اثر از کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی در چهار رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و عکاسی، در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار می شود.

این جشنواره هنری که با همکاری و همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از ساعت ۱۴ عصر روز شنبه ۹ شهریور، در این مجموعه گشایش خواهد یافت، نخستین عرصه مشارکت سراسری، همگانی، آزاد و غیر رقابتی تمامی کودکان و نوجوانان هنرمند ایرانی است که در همه سطوح و بدون هیچگونه مانع و  محدودیتی به ارایه خلاقیتهای هنری پرداختهاند.

تمامی ۵۰۰ اثر راه یافته به نمایشگاه حاصل داوری خود بچههاست و در هنگام فعالیت هنرمندان کودک و نوجوان در کارگاههای آموزشی و زیر نظر استادان صاحبنام هنر کشور، خلق و اجرا شده است.

منیژه حاتمیان، دبیر اجرایی این نمایشگاه، با بیان اینکه برگزارکنندگان معتقدند در بخش کودک، کار ضعیف و قوی نداریم، بیان کرد: نفس فرصت و امکان دادن برای خلاقیت، ذوق و بیان بچه ها از پیرامون و جهان خود مهمترین هدف ما بوده است. از ویژگیهای این جشنواره هنری سراسری، حضور و مشارکت اعضای فراگیر کانون شامل بچههای کم بینا، ناشنوا و معلولیتهای ذهنی و حرکتی است که در کنار هنرمندان کوچک و نونهال ایرانی، آثار خود را به نمایش گذاشتهاند.

«مهرواره هنرهای تجسمی» با تجلی بخشیدن به قابلیتهای هنری کودکان و نوجوانان از سراسر ایران، تا چهارشنبه، ۱۴ شهریور، در نگارخانه آیینه برپاست.

علاقهمندان برای بازدید از نمایشگاه میتوانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵، موسسه صبا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است