معرفی ویژه‌برنامه‌های رادیو صبا به مناسبت تولد امام رضا(ع) | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۳

معرفی ویژه‌برنامه‌های رادیو صبا به مناسبت تولد امام رضا(ع)

رادیو صبا به مناسبت تولد امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های خود را معرفی کرد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا به مناسبت ولادت امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را تدارک دیده است. این برنامه‌ها با عنوان‌های «به بهانه عشق»، «صباهنگ»، «طنز و ترانه»، «مسابقه بیست شو» و «صبا مک» از رادیو صبا پخش می‌شود.
ویژه برنامه «به بهانه عشق» از آغاز دهه کرامت همراه مخاطبان بوده و در طول این دهه با انتخاب موضوع مختلف به گرامیداشت دهه کرامت پرداخته است.
این برنامه ویژه عصرگاهی که با بخش‌های مختلف شامل، «گزارش زنده از شهرهای زیارتی مشهد و قم»، آیتم «آدم‌های خاص»، «آقای بلدییان»، «چه حرف‌ها»، «خبر گزاری صبا» پخش می‌شود روز سه شنبه اول تیرماه با موضوع تولد امام رضا (ع) را در رادیو صبا جشن می‌گیرد‌.
این برنامه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و گویندگی مهدی پر و معصومه حیدر نژاد راهی آنتن می‌شود.
«صباهنگ» با پخش ترانه‌ها و موسیقی‌های درخواستی مخاطبان در ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه‌کنندگی سجاد کلبادی‌نژاد همراه شنوندگان  می‌شود.
برنامه «طنز و ترانه» ترکیبی از ترانه و نمایش‌های طنز رادیویی است. این برنامه روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ به تهیه‌کنندگی مجید امجدی فرد از رادیو صبا پخش می‌شود.
«صبامک» برنامه‌ای برای پاسخگویی پیامک‌های مخاطبان با بیانی طنز راهی آنتن صبا می‌شود همچنین این برنامه با اجرای محمد اوزی و شیدا زینی روی آنتن می‌رود.
مسابقه «بیست شو» نیز با طرح سوال‌های مربوط به تولد امام رضا (ع) را به مخاطبان تبریک می‌گوید.
رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ می‌توان شنید.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است