آغاز پیش فروش کمیک جنایی-تخیلی «۷.۱۳» از امروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۴

آغاز پیش فروش کمیک جنایی-تخیلی «۷.۱۳» از امروز

پیش‌فروش تازه‌ترین کمیک استودیو هورخش با عنوان «۷.۱۳» از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، «۷.۱۳» به نویسندگی آیدا نوشالی و تصویرگری حمید برغانی، نهمین کمیک منتشر شده توسط انتشارات هورخش است که پیش از این در دو هفته‌نامه «دانستنی‌ها» همشهری به شکل متداوم منتشر می‌شد.

این کمیک که قصه‌ای جنایی-تخیلی دارد درباره همکاری مأمور سابق مواد مخدر مهرداد معین با شرکتی خصوصی به نام آترون است که از طریق تکنولوژی‌های سایبری و علوم فوق پیشرفته، به صورت مخفیانه، اقدام به مبارزه با گروه‌های نابودگر می‌کند. مهرداد در اولین مأموریت خود باید یاد بگیرد که چگونه در کسری از ثانیه از مکانی به مکان دیگر سفر کند اما این کار عواقبی را به دنبال دارد.

کمیک «۷.۱۳» در ادامه انتشار کمیک‌های انتشارات هورخش بعد از مجموعه چهار جلدی «جمشید»، مجموعه دوجلدی «ارشیا»، «ضحاک» و «تخت جاویدان» منتشر می‌شود.

حمید برغانی، طراحی جلد، لیلا لگزیان، لترینگ، کیاوش جاهدپارسا، نظارت کیفی و سرپرستی تولید کمیک، علی قربانی، نسترن زید و عارفه توکلی مدیریت تولید و آرمان رهگذر و تارا صدیقی هم مدیریت اجرایی این پروژه را بر عهده داشته‌اند.

پیش‌فروش نسخه فیزیکی کمیک «۷.۱۳» از سوی انتشارات هورخش در قطع وزیری و با ۷۲ صفحه از امروز دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ توسط انتشارات هورخش آغاز می‌شود.

نسخه آنلاین این کمیک باقیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و نسخه فیزیکی به‌صورت اختصاصی چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است