تئاتر درمانی با «نکته باریکتر ز مو» در رادیو نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷

تئاتر درمانی با «نکته باریکتر ز مو» در رادیو نمایش

برنامه جدید «نکته باریکتر ز مو» که به مقوله تئاتر درمانی اختصاص دارد از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ژاله محمدعلی طراح و ایده پرداز و تهیه کننده برنامه رادیویی «نکته باریکتر ز مو» اعلام کرد: ایده این برنامه که درباره تئاتر درمانی است از مدت ها پیش شکل گرفت و البته این مقوله چندان در کشور ما شناخته شده نیست.

وی ادامه داد: مدت ها در حال انجام، تحقیق و نگارش آن بودیم و قرار است علاوه بر خانم سمیه خطیب زاده، نویسندگان دیگری نیز به این تیم اضافه شوند.

محمدعلی تاکید کرد: در این برنامه قصد داریم به نکات و نقاط ضعف افراد در روابط ارتباطی بپردازیم. ما در هر برنامه قصد داریم نکته ای از روابط ظریف انسانی را در قالب مونولوگ در آیتمی به نام «بهش میگم» مطرح کنیم؛ نکاتی که اصلاح آنها می تواند مانع بروز اختلافات بزرگ بین افراد شود.

وی عنوان کرد: کلا محور برنامه بر ارتباطات کلامی شکل گرفته است و در بخش «بهش میگم» نکات بسیار ظریفی را که در روز همه ما با آنها سر و کار داریم مطرح کنیم.

این تهیه کننده رادیویی خاطرنشان کرد: در آیتمی دیگر نیز به کاربردهای تئاتر درمانی می پردازیم و اینکه چه مشکلاتی را می توانیم با تئاتر درمانی حل کنیم.

محمدعلی در پایان گفت: در این برنامه روزهای شنبه به روابط خانوادگی، یکشنبه ها ارتباطات در محیط کار، دوشنبه ها ارتباطات اجتماعی، سه شنبه ها ارتباطات در فضا مجازی و چهارشنبه ها ارتباط با خود می پردازیم. «نکته باریکتر ز مو» در گروه دانش و اندیشه رادیو نمایش تهیه شده و زنده یاد احمد گنجی، رامین پورایمان، فریبا متخصص، مونا صفی، ماندانا محسنی، مهدی نمینی مقدم و نورالدین جوادیان هنرمندانی هستند که در تیتراژ این برنامه به ما کمک کرده اند. همچنین در هر قسمت از برنامه یکی از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو حضور دارند و نمایش مونولوگ اجرا می کنند.

این برنامه به نویسندگی ژاله محمدعلی، سمیه خطیب زاده، اجرای بهناز بستان دوست، کارشناس تئاتر درمانی مجید امرایی، مشاور محتوایی ناهید سادات شریفی، صدابرداری محدثه فرانی و تهیه کنندگی ژاله محمدعلی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود و روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ تکرار آن است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است