برنامه‌های تابستانی شبکه نسیم معرفی شد/ از «دورهمی» تا «هوش برتر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱

برنامه‌های تابستانی شبکه نسیم معرفی شد/ از «دورهمی» تا «هوش برتر»

هم‌زمان با شروع فصل تابستان، شبکه نسیم جدول پخش برنامه‌های خود را منتشر کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، با شروع فصل تابستان، شبکه نسیم مسابقه «دورهمی»، سریال طنز «حالا برعکس»، «ورزشیا»، «کارستون»، ادامه پخش «خندوانه»، «دست انداز» و «هوش برتر» را ویژه فصل تابستان پخش می کند.

فصل اول مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در این دوره به پخش خود ادامه می‌دهد. این برنامه با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و تولید شده است و با سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات، تاریخ و… بستری برای سرگرمی ایجاد می‌کند.

۱۲۸ شرکت کننده فصل نخست این برنامه از میان بیش از ۶۰۰۰ نفری که در آزمون ورودی آنلاین و حضوری شرکت کرده‌اند انتخاب شده‌اند که با حضور در مراحل مسابقه به فینال و جایزه این برنامه دست خواهند یافت.

«دورهمی» در روزهای جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«خندوانه» در ادامه فصل هفتم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به پخش خود ادامه می‌دهد.

مجموعه طنز تلویزیونی «دست انداز» دیگر عنوانی است که از سال جدید با توجه به رویکرد شبکه نسیم طراحی و تولید شده است.
این مجموعه آیتمی، شوخی با برنامه‌های تلویزیونی را محور اصلی قرار داده و با آیتم‌های متنوع، فضایی دلنشین را خلق کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به کارگردانی شهاب عباسی و بازی آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن‌ پرور، میثم رستگاری و… هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم تماشا کنند.
«ورزشیا» عنوانی برای دوست داران دنیای ورزش است که با نگاه به جذابیت این حوزه، طراحی و پیش‌بینی شده است. در روزهای رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بر وجه سرگرمی که زیرپوست رقابت‌های فوتبال جریان دارد، تمرکز دارد.
این برنامه با آیتم‌های متعددی که برای معرفی کشورهای شرکت کننده دارد، علاوه بر نگاه سرگرم کننده با زبانی طنز به اتفاقات جام ملت‌های اروپا می‌پردازد. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به تماشا بنشینند.
«کارستون» با میثم درویشان پور به سراغ مشاغل و فضاهای کاری مختلف می‌رود و ضمن تجربه آن شغل، لحظات شادی را خلق می‌کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن می‌رود.
«نسیم آوا» با سبک و سیاق گذشته و  تمرکز بر مرور کارنامه هنری خواننده‌های مطرح کشورمان و پخش موسیقی آن‌ها پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۰:۱۵  با اجرای محمدرضا محبی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
«حالا برعکس» مجموعه‌ای است که با نگاهی متفاوت فرآیند تولید برنامه تلویزیونی را با نمایی طنز به تصویر می‌کشد و در این مسیر پشت صحنه برنامه «خندوانه» را بستر روایت خود قرار داده  است.
«حالا برعکس» برداشتی طنزگونه از برنامه «خندوانه» است که باکارگردانی محمود کریمی و با بازی حامد همایون خواننده پاپ در کنار جمعی از بازیگران تئاتر و تعدادی از اهالی «خندوانه» برای روزهای گرم تابستان تدارک دیده شده است و هر شب ساعت ۲۱ مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه نسیم می‌شود.
«هوش برتر» نیز بر اساس روال گذشته با  فرمی نوین، دکوری هوشمند و ساختاری کاملا متفاوت باحضور شرکت کنندگان برتر خود با اجرای آریا طاهری هر روز ساعت ۱۹ پخش می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است