تغییر تهیه‌کننده «حکایت‌های کمال» اعلام رسمی شد/ فصل دوم پاییز کلید می‌خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
در واکنش به خبر صبا؛

تغییر تهیه‌کننده «حکایت‌های کمال» اعلام رسمی شد/ فصل دوم پاییز کلید می‌خورد

سیمافیلم از تغییر تهیه‌کننده «حکایت‌های کمال» در فصل دوم این سریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، صبح امروز ۳۰ خرداد ماه محسن شایانفر تهیه‌کننده فصل اول سریال «حکایت‌های کمال» در مصاحبه‌ای با خبرنگار صبا عنوان کرد که پس از گذشت سه سال از ساخت و پخش این سریال هنوز با وی تسویه نکرده‌اند و این روند طولانی تسویه آن هم زمانی که با همه عوامل کار تسویه شده است باعث شده تا دیگر رغبتی به ادامه همکاری با سیمافیلم در تولید این پروژه تلویزیونی نداشته باشد.
حال سیمافیلم با انتشار ۲ مصاحبه از قدرت‌الله صلح‌میرزایی کارگردان سریال و محمد میرکیانی نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال»، از تغییر ناگهانی تهیه‌کننده این سریال و شروع همکاری ابراهیم طالبی کاشانی در مقام تهیه‌کننده فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» خبر داد.
به گزارش سیمافیلم، قدرت‌الله صلح‌میرزایی کارگردان سینما و تلویزیون درباره تولید فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» گفت: سریال در فصل اول تولید و مورد اقبال مخاطب قرار گرفت به همین دلیل طرح را به شبکه دو سیما ارایه دادیم و دوستان از تولید فصل دوم سریال استقبال کردند. در این میان من پیشنهاد دو کار سینمایی داشتم اما به دلیل تولید فصل دوم سریال و اقبال مخاطب ترجیح دادم این سریال را کارگردانی کنم.
وی افزود: درحال حاضر گروه مشغول نگارش فصل دوم این سریال بر اساس کتاب «حکایت‌های کمال» نوشته محمد میرکیانی هستند و احتمالا پاییز امسال کار جلوی دوربین می‌رود.
به گفته وی، تهیه‌کننده فصل دوم سریال، ابراهیم طالبی‌کاشانی نیز در حال آماده‌سازی مقدمات تولید این سریال است و امیدوارند پاییز کار را جلوی دوربین ببرند.
صلح میرزایی اعلام کرد که در فصل دوم هم به مسایل تربیتی، اخلاقی و سبک زندگی توجه می‌شود.
محمد میرکیانی نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال» نیز درباره تولید فصل دوم سریال عنوان کرد: طرح تولید سریال را در سال ۹۶ به سیمافیلم ارائه دادم که در آن زمان آقای اشکان تهیه‌کننده بودند که با موافقت سیمافیلم به دلیل بروز مشکلاتی تهیه‌کنندگی کار به محسن شایانفر رسید.
او افزود: در فصل اول سریال علاوه بر نویسنده کتاب و طراح سریال، ناظر کیفی اثر نیز بودم که درنهایت یک کار موفق تولید و روانه آنتن شد. با توجه به عملکرد آقای شایانفر و تعیین یک تهیه‌کننده معین در امور مالی پروژه برای همکاری با وی در امور محوله، دوستان در سازمان با بررسی شرایط فصل اول تصمیم به تغییر تهیه‌کننده گرفتند که امری طبیعی است.
به گفته این نویسنده، در فصل جدید با حضور ابراهیم طالبی‌کاشانی به عنوان تهیه‌کننده، «حکایت‌های کمال» جلوی دوربین خواهد رفت.
وی در پایان بیان کرد: تغییر تهیه‌کننده در سازمان صدا و سیما مرسوم است و صرفا برای بالا بردن کیفیت اثر و ایجاد فضای متفاوت و خلاقانه صورت می‌گیرد و به مفهوم زیر سوال بردن کار تهیه‌کننده پیشین نیست. در زمانی که من به عنوان مدیر گروه کودک شبکه دو سیما هم بودم، برای ایجاد تنوع و تحرک بیشتر تلاش می‌کردیم در سریال‌هایی که فصل‌های مختلف داشتند، تهیه‌کننده را تغییر دهیم برای نمونه سریال «سیام و تیام» در سه فصل ساخته شد و آقایان فرخنده کیش، رنجبر و احمدی در هر فصل عهده‌دار تهیه‌کنندگی این سریال بودند که این اتفاق امری کاملا طبیعی است و به مفهوم زیر سوال بردن کار دوستان نبود. امیدوارم این فصل هم مانند فصل گذشته بتواند نظر مخاطب را جلب کند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است