پرونده فیلم «کوروش زنده است» دوباره به جریان افتاد/ درخواست پروانه ساخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۶
مهرداد فرید به صبا خبر داد:

پرونده فیلم «کوروش زنده است» دوباره به جریان افتاد/ درخواست پروانه ساخت

مهرداد فرید پرونده ساخت فیلم سینمایی «کوروش زنده است» را به جریان انداخت.

مهرداد فرید کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا با اشاره به اینکه برای فیلم سینمایی «کوروش زنده است» دوباره درخواست پروانه ساخت داد‌ه است، توضیح داد: سال ها پیش برای این کار پروانه ساخت دریافت شده بود، اما چون در آن مقطع سرمایه‌گذاری نیافتیم مجبور شدیم با چند سال تاخیر دوباره این فیلم را در جریان تولید بیندازیم، برای همین نیاز بود مجدد برای آن پروانه ساخت دریافت شود.

وی افزود: فیلمنامه «کوروش زنده است» را خود به نگارش در‌آورده‌ام و در این اثر اجتماعی به مشکلات جامعه پرداخته می‌شود.

به گفته وی، این فیلم را همانند دیگر کارهایش خودش تهیه‌کنندگی می کند.

کارگردان «آرامش در میان مردگان» با بیان اینکه سریالی را برای شبکه نمایش خانگی آماده کرده‌ است، گفت: این مینی سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است، البته در این سریال به عنوان تهیه‌کننده حضور دارم و ایمان یزدی کارگردانی را بر عهده خواهد داشت. در این سریال علیرضا طلیسچی خواننده پاپ برای اولین بار مقابل دوربین رفته است.

فرید اضافه کرد: «سودا» موضوعی پلیسی دارد که در آن به اختلاس‌های مالی پرداخته می‌شود لازم به ذکر است اگر از کار استقبال خوبی به عمل آید شاید فصل بعدی نیز برای او در نظر بگیریم. محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان افشار، علی‌رضا طلیسچی، محمدرضا هدایتی، پرویز فلاحی پور، بهرنگ علوی، سمیرا حسن‌پور، پیام احمدی‌نیا، شبنم فرشادجو و… در این مجموعه نقش آفرینی کرده‌اند.

تهیه‌کننده «سودا» درباره عرصه جدید نمایش و فرصتی که برای سریال‌سازی در پلتفرم ها فراهم آمده است، توضیح داد: این اتفاق بسیار خوبی است به‌شرطی‌که از آن حمایت شود تا روند این تولیدات بهبود و افزایش یابد.

وی در پایان تاکید کرد: آینده نمایش به نظرم در اکران‌های آنلاین رقم خورده است، چون جامعه به سویی می‌رود که مردم ترجیحشان این است فیلم‌ها را به صورت آنلاین و در منزل تماشا کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000