«شازده کوچولو» به چاپ نوزدهم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۴

«شازده کوچولو» به چاپ نوزدهم رسید

چاپ نوزدهم کتاب «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری با ترجمه مصطفی رحماندوست به همت انتشارات قدیانی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه انتشارات قدیانی، کتاب «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری با ترجمه مصطفی رحماندوست در نوبت چاپ نوزدهم منتشر شد.

این کتاب به بیش از ۲۵۰ زبان و گویش دنیا ترجمه شده است و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. این کتاب به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است.

در خلاصه این کتاب آمده است: «سال ۱۹۳۵ هواپیمای سنت اگزوپری که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان جا فرود آمد. همین سانحه دستمایه الهام شازده کوچولو شد که در آن شخصیت قهرمان داستان یعنی خلبانی بی‌نام پس از فرود در بیابان با پسر کوچکی آشنا می‌شود. پسرک به خلبان می‌گوید از اخترکی دور دست می‌آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می‌گیرد برای اکتشاف اخترک‌های دیگر خانه را ترک کند. او همچنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می‌گوید که دل در گرو عشق او دارد. خلبان و شازده چاهی را می‌یابند که آن‌ها را از تشنگی نجات می‌دهد اما در نهایت شازده کوچولو …»

کتاب «شازده کوچولو» جزو کتاب‌های برگزیده نخستین جشنواره کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان سال ۱۳۸۵ است. موسسه انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ نوزدهم، تیراژ ۴۴۰۰ نسخه، قطع وزیری با قیمت ۴۰۰۰۰ هزارتومان در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است