«پارنو» میزبان «تنها نخواهم ماند» شد/ رقابت با اروپایی‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱

«پارنو» میزبان «تنها نخواهم ماند» شد/ رقابت با اروپایی‌ها

فیلم مستند «تنها نخواهم ماند» در بیست‌ و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و مردم‌شناسی «پارنو» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش صبا، بیست‌ و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و مردم‌شناسی «پارنو» میزبان یک فیلم مستند کوتاه ایرانی است. این جشنواره فیلم‌هایی مربوط به فعالیت‌های انسانی درباره جامعه، تاریخ و بوم‌شناسی را در بخش مسابقه به نمایش می‌گذارد.

در این دوره «تنها نخواهم ماند» ساخته یاسر طالبی به نمایندگی از ایران در این جشنواره حضور دارد. این فیلم به زندگی یک زوج کهنسال می‌پردازد که بعد از پنج سال صدای قلب فرزندشان را می‌شنوند. «تنها نخواهم ماند» در بخش بهترین فیلم کوتاه مستند با فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، سوییس، فرانسه و انگلستان رقابت می‌کند.

در مستند کوتاه «تنها نخواهم ماند» فریبا عرب، یاسر طالبی و الهه نوبخت تهیه‌کنندگان، علی رمضانی‌پاجی به عنوان محقق و مدیر تولید، فرحبخش فرهیدنیا و محمودرضا مافی فیلمبردار، فرزانه فتحی دستیار کارگردان، حسن جعفری صدابردار، رامین ابوالصدق صداگذار، اکبر رستگار آهنگساز و لیلا سلمانی به عنوان مشاور رسانه همکاری داشته‌اند.

بیست‌و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند و مردم‌شناسی «پارنو» ۱۲ تا ۲۵ جولای در استونی برگزار می‌شود.

این مستند محصول شرکت سینمایی chosen) image) به مدیریت فریبا عرب است.

«تنها نخواهم ماند» در ماه جون هم‌زمان در فستیوال‌های تسالونیکی یونان (بیست و سومین دوره) و شورت شورتز ژاپن نیز نمایش خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است