تولید فصل دوم «پس از طوفان»/ به‌دنبال پخش در دهه فجر هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷
مهدی نقویان در گفتگو با صبا:

تولید فصل دوم «پس از طوفان»/ به‌دنبال پخش در دهه فجر هستیم

مهدی نقویان از ساخت فصل دوم مجموعه مستند «پس از طوفان» برای دهه فجر سال 1400 خبر داد.

مهدی نقویان مستندساز در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره ساخت فصل دوم مجموعه مستند «پس از طوفان»، گفت: با استقبالی که از فصل نخست این مجموعه شد، بخش دوم این مجموعه نیز در حال ساخت است. در فصل اول روایت مستند از ۲۲ بهمن آغاز شده و تا پایان عمر دولت موقت ادامه پیدا می‌کند.

او افزود: فصل دوم این مجموعه همانند سری اول، ۱۰ قسمتی خواهد بود. در مجموعه جدید داستان پس از اتمام کار دولت موقت آغاز شده و تا پایان کار دولت بنی صدر ادامه پیدا می‌کند. در سری دوم نیز، همانند بخش نخست قرار است ناصر طهماسب نریشن مجموعه را بگوید.

این کارگردان مستند ادامه داد: ناصر طهماسب، استاد بزرگی در دوبله است. وی کاملاً حرفه‌ای به کارش نگاه می‌کند، برای همین وقتی متنی را دارای نقطه قوت می‌بیند، صداپیشگی در آن را قبول می‌کند.

نقویان با تاکید بر اینکه برای ساخت این مجموعه مراحل تحقیقی کافی صورت می‌گیرد، بیان کرد: فصل نخست این مجموعه مستند در دهه فجر سال ۹۹ پخش شد و سری دوم نیز دهه فجر ۱۴۰۰ پخش می‌شود. در این کار مراحل تحقیقی بیش از هر چیز اهمیت دارد، برای همین هم، زمان کافی برای این بخش صرف می‌کنیم تا در فصل‌های بعدی هم بتوانیم کیفیت کار خود را حفظ کنیم.

این مستندساز با بیان اینکه این مجموعه ادامه دار خواهد بود، تاکید کرد: تصمیم داریم فصل‌های جدید «پس از طوفان» را در دهه‌های فجر روی آنتن ببریم و در هر فصل نیز مقطعی خاص را مدنظر داشته باشیم. فصل نخست این مجموعه را شبکه مستند حمایت و پخش کرد، اما برای فصل دوم هنوز تصمیمی برای انتخاب شبکه نگرفته‌ایم.

او در پایان گفت: تمرکزم روی این مجموعه، موجب نخواهد شد که از مستند‌سازی در موضوعات دیگر غافل شوم، پس هرگاه فرصتی پیش آید کاری مجزا از این مجموعه جلوی دوربین خواهم برد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است