برای «دشت سبز» دنبال بازیگر ستاره نیستم/ مشغول بررسی لوکیشن هستم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، ۲۴ خرداد سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اسامی تعدادی از پروانه‌های ساختی که صادر کرده بود منتشر کرد که در میان آن‌ها پروانه‌ای برای عنوان «دشت سبز» به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی علی قوی‌تن قرار دارد.

علی قوی‌تن درباره «دشت سبز» به خبرنگار صبا گفت: فیلم‌هایی که در این ۱۰ سال اخیر ساخته‌ام گویای سینمایی است که من سراغش می‌روم است؛ سینمایی که فرهنگی و اخلاق‌مدار است و به سمت نگاهی تربیتی برای کودکان و نوجوانان حرکت می‌کند.

این کارگردان درباره موضوع این فیلم بیان کرد: داستان «دشت سبز» روایت دلتنگی هاست و گم شدن انسان در میانه گمشده‌های خود و آثار ویران کننده ویروس کرونا در زندگی امروزی آدم‌ها و آدمی که دلش برای دیدن چند بچه تنگ شده است.

قوی‌تن با اشاره به اینکه درحال حاضر مشغول مهیا کردن مقدمات پیش‌تولید «دشت سبز» است، ادامه داد: تا این لحظه با بازیگری برای این کار صحبت نشده است چراکه من خیلی به دنبال بازیگر ستاره برای بازی در فیلم‌هایم نیستم و فعلا نیز باید به دنبال لوکیشن‌هایی که برای فیلم مناسب است و مقدمات آن باشیم.

کارگردان «دشت سبز» درباره زمان شروع تولید این پروژه عنوان کرد: ما فعلا در ابتدای مرحله پیش‌تولید قرار داریم و مشغول بررسی لوکیشن‌های موردنظر برای این کار هستیم.

او افزود: قرار نیست اتفاقات این فیلم در نزدیکی تهران رخ دهد و به نوعی باید در شهرهای دوری مانند کرمان قصه پیش رود.

قوی‌تن در پایان درباره آخرین ساخته خود با نام «آرزوی زیبا» بیان کرد: درحال حاضر آماده‌سازی نسخه بین‌المللی این فیلم به پایان رسیده است و درحال ارسال آن به فستیوال‌ها و جشنواره‌های خارجی هستیم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/