آغاز به کار استودیوی پرس تی وی با آرایه‌ای جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۶

آغاز به کار استودیوی پرس تی وی با آرایه‌ای جدید

پرس تی وی از آرایه جدید استودیوی پخش خود همزمان با انتخابات رونمایی کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، پخش اخبار و برنامه‌های شبکه پرس تی وی در آرایه جدید استودیوی پخش این شبکه در حالی آغاز شد که نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران، شور و تحرکی مضاعف را به فضای آن بخشیده است.

طرح تغییر آرایه استودیوی پخش شبکه پرس تی وی، از سال ۹۹ وارد مراحل اجرایی و پس از چند ماه کار مداوم، در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آماده بهره برداری شد. در این طراحی جدید، رعایت استانداردهای طراحی نور، عناصر حجمی، رنگ و چیدمان اجزا در جهت ارتقای زیبایی‌شناسی و جذابیت بصری تصویر به کار گرفته شده است. همچنین اجزای دکوراتیو به ترتیبی طراحی و ترکیب شده تا در بخش‌های مختلف خبری، گفتگوهای حضوری با میهمانان در استودیو و ارتباط‌های تصویری مستقیم با خبرنگاران و کارشناسان، نمایش تصویر از نماهای متفاوت و جدید برای مخاطب را امکان‌پذیر سازد.

در طراحی این آرایه جدید، یک میز چند وجهی در نظر گرفته شده است که مجریان می‌توانند در بخش‌های مختلف خبری در زوایای گوناگون آن بنشینند. همچنین از این چیدمان متنوع می‌توان در برنامه‌های گفت‌وگومحور، برای نمایش نماهایی جدید بهره برد که به جذاب کردن هر چه بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.

نورپردازی چندوجهی و با تنوع بالا، همراه با انعطاف و امکان هویت بخشی متناسب با هر یک از بخش‌های خبری، موضوع زیربخش‌های اخبار و گفتگوها از دیگر ویژگی‌های آرایه جدید استودیوی پخش پرس تی وی است که با ویژگی خبری بودن، سرعت و هیجان و بحث‌های داغ و چالشی طراحی شده است. به این ترتیب، هر یک از بخش‌های خبری یک دکور مجزا دارند که بر اساس آن، به عنوان نمونه، خبرهای ورزشی، پخش زنده (LIVE) و همینطور برنامه «مناظره» شبکه، با ترکیب و دکوری جدید روی آنتن خواهند رفت.

در طراحی آرایه جدید استودیوی پرس تی وی، تلاش شده تا دکور در نزدیک‌ترین تناسب با گرافیک و لوگوی شبکه اجرا شده و نوعی همسان‌سازی در این زمینه اتفاق بیفتد. همچنین از اِلمان‌های به‌روز و نورهای هفت‌رنگ استفاده شده که امکان‌پذیر می‌سازد بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌ای با ترکیب رنگی و نورهای مختلف روی آنتن بروند. با این آرایه جدید، تنوع کادربندی تصویر و تنوع نماها افزایش یافته و ارتباط‌های مبتنی بر بسترهای اینترنتی یا اِس‌اِن‌جی به شکل بهتری ارائه خواهند شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است