همراه با «ایران جان» در رادیو سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹

همراه با «ایران جان» در رادیو سلامت

ویژه برنامه انتخابات رادیو سلامت با نام «ایران جان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر روز جمعه ۲۸ خرداد ماه از رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه «ایران جان» در باره این برنامه توضیح داد: این برنامه روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ تا ۱۷:۳۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود. گوینده برنامه محمد مطلب و زهرا عزیزی است. همچنین مرجان قندی گزارشگری برنامه را به عهده دارد و در وزارت کشور مستقر است.

وی ادامه داد: گزارشگرانی از شهرستان‌های تبریز، اصفهان و خراسان رضوی خواهیم داشت. دیگر گزارشگران ما از تهران از مسجد لرزاده میدان خراسان، شورای نگهبان و مسجد جامع لویزان هم گزارش‌های متنوعی ارائه می‌کنند. آیتم‌های برنامه را خودم به همراه فرناز بیات ساختیم و نویسندگی را هم همراه با مهرنوش نصیری انجام دادیم.

این تهیه کننده اشاره کرد: در برنامه «ایران جان»، ترانه‌های مختلف درباره ایران پخش می‌شود. موضوع برنامه «سهم من سهم تو» است و علاوه بر این موضوع به رای اولی‌ها، مشارکت مردم در روز سرنوشت سازشان و… هم می‌پردازیم. مسابقه هم برای مردم داریم و سوالاتی می‌پرسیم که آن‌ها را به چالش دعوت کند. بخشی از برنامه نیز به پخش تلفن‌های مردمی اختصاص دارد تا درباره سهم‌شان در این روز بگویند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است