واکنش تند یک مدیر تئاتری به بیانیه کانون کارگردانان/ شما نگران نباشید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۴

واکنش تند یک مدیر تئاتری به بیانیه کانون کارگردانان/ شما نگران نباشید!

مدیر تماشاخانه استاد مشایخی با واکنش به بیانیه کانون کارگردانان خانه تئاتر، متولیان این کانون را در وضعیت تئاتر ایران سهیم دانست.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا، شاهین چگینی مدیر تماشاخانه استاد مشایخی با به اشتراک گذاشتن متنی، به بیانیه‌ای که کانون کارگردانان خانه تئاتر درباره وضعیت نابسامان تئاتر در ایران منتشر کرده‌بود، واکنشی تند نشان داد.

او در این متن، کانون کارگردانان خانه تئاتر را مورد خطاب قرار داد و با توجه به اینکه این کانون طی مدت ۲ سال پس از شیوع پاندمی کرونا و تعطیلی‌های حوزه تئاتر فقط نظاره‌گر بود و هیچ اقدامی در راستای حمایت از گروه‌های تئاتری و تماشاخانه‌ها انجام نداد، گلایه کردن از وضعیت موجود را بیجا دانست و گفت که اگر کانون کارگردانان خانه تئاتر یک راهکار عملی دارد و کاری از دستش بر می‌آید، انجام دهد.

متن چگینی به این شرح است: «بعد از اینکه آه کشیدید و این مدیران بی کفایت رو حواله کردید به آخرت، همین تاریخ از شما نمیپرسه که خوب در این اوضاع اسفبار شما چه کار کردید؟ چرا توان ارائه و انجام حتی یک راهکار عملی نداشتید؟ تاریخ از شما نمیپرسه که چرا دو سال فقط نظاره گر بودید؟ چرا یک کارگردان و گروه شناخته شده یک نمایش روی صحنه نبرد که تماشاگر به اعتبار اونها به سالن تئاتر بیاید؟

مگر همه عوامل یک نمایش از اهالی تئاتر نیستند؟ چرا برای یکبار هم که شده به خاطر خود تئاتر حاضر به پذیرفتن ضرر مالی احتمالی نشدند؟

تئاتر تا موقعی برای شما تئاتر هست که اتفاقا سود مالی قطعی براتون داشته باشه و یا حامی بی دردسر پشت سرتون ایستاده باشه!!

کرونا رو بهانه نکنید که شما حتی برای حمایت از کسانیکه در همین وضعیت نمایش روی صحنه میبرند حاضر به خرید یک بلیط نمایش نیستید حتی برای دیدن نمایش ها به عنوان میهمان هم تمایلی به حضور ندارید!

نگران نباشید چراغ تئاتر رو هستن جوان هایی که در همین شرایط روشن نگه داشتن تا وقتی همه چی مثل قبل شد شما عزیزان با سلبریتی ها و چهره ها برگردید و ضررهاتون رو جبران کنید!

اگر نگران تاریخ هستید، پس لطفا غُر نزنید اگر کاری از دستتون به غیر از ناله بر می آید انجام دهید.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000