«من پیش از تو» به چاپ هشتادویکم رسید/ تجدید چاپ ۲ اثر از جوجو مویز | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳

«من پیش از تو» به چاپ هشتادویکم رسید/ تجدید چاپ ۲ اثر از جوجو مویز

کتاب‌های «من پیش از تو» و «یک بعلاوه یک» نوشته جوجو مویز با ترجمه مریم مفتاحی تجدید چاپ شدند.

به گزارش صبا، ۲ کتاب جوجو مویز به نام‌های «من پیش از تو» و «یک بعلاوه یک» به همت نشر آموت تجدید چاپ شدند.

کتاب «من پیش از تو» با ترجمه مریم مفتاحی داستان عاشقانه‌ دو شخصیت است به نام‌های لوییزا و ویل. لوییزا کلارک دختری است در خانواده‌ای تقریبا فقیر که دغدغه‌ کار و پول دارد. به تازگی از کافه‌ای که خیلی دوستش داشته بیکار شده و دنبال کاری است تا بتواند به خانواده‌اش کمک کند. از طرفی می‌خواهد به خودش ثابت کند که آدم پخمه‌ای نیست و صلاحیت آن را دارد که به او به عنوان یک فرد توانمند نگاه کنند.

لوییزا پس از تلاش‌های بسیار کاری در خانه‌ ویل ترینر، مردی ثروتمند و البته معلول به دست می‌آورد. پرستار مردی می‌شود که ارتباط گرفتن با او سخت است چرا که می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد و امیدی به آینده ندارد اما …

این کتاب در ۵۳۶ صفحه با ۹۱۰۰۰ تومان به چاپ هشتادویکم رسید.

کتاب «یک بعلاوه یک» با ترجمه مریم مفتاحی درباره جس، زنی است که با دو شغل و دو بچه از پس هزینه‌های زندگی خود و فرزندانش برنمی‌آید و هیچ‌وقت پول کافی ندارد. با پوشیدن دمپایی لاانگشتی به استقبال بهار می‌رود و وقتی روزگار زمینش می‌زند، نهایت تلاشش را می‌کند دوباره روی پا بایستد. با این همه، مشکلاتی وجود دارند که خودش به تنهایی از عهده آن‌ها برنمی‌آید.

اد نیکلاس مرد موفقی که دچار بدبیاری می‌شود و با یک اشتباه همه‌چیزش را می‌بازد حالا تلاش می‌کند زندگیش را دوباره از نو بسازد. مرد نمی‌خواهد به کسی کمک کند و زن نمی‌خواهد کسی به او کمک کند، اما آیا این دو می‌توانند در کنار هم به جایی برسند؟

این کتاب در ۵۶۸ صفحه با قیمت ۹۴۰۰۰ تومان به چاپ بیست‌وششم رسید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است