حرکات رقصان عناصر طبیعت در «نقش عشق» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷

حرکات رقصان عناصر طبیعت در «نقش عشق»

نمایشگاه انوشه دانشور با عنوان «نقش عشق» از 4 تا 9 تیر ماه در گالری شلمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه نقاشی انوشه دانشور (توحید) به نام «نقش عشق» از جمعه ۴ تیر ماه تا ۹ تیر ۱۴۰۰ در گالری شلمان برپا می‌شود.

حسن صالح‌ ریاحی از هنرمندان معاصر ایران در زمینه خوشنویسی، نقاشی‌خط و عکاسی درباره این نمایشگاه نوشته است: «انوشه دانشور موسایی (توحید دانشور) زاده بیستم بهمن‌ماه ۱۳۴۲ خورشیدی در تهران است. وی از کودکی و پیرو تاثیر و آداب فرهنگی پدرش به طبیعت، فرهنگ و هنر علاقمند شد. پس از طی دوران تحصیل ابتدایی و همزمان با تحصیل در دوره متوسطه از محضر استادانی چون مسعود مولایی و مرحوم مسعود برزگری بهره‌مند شد و به فراگیری اصول و مبانی طراحی و نقاشی رنگ‌روغن پرداخت.

پس از گذراندن دوران خدمت سربازی با سفر به کشورهای آسیایی و اروپایی و دیدن آثار هنرمندان دیگر کشورها و آشنایی با مواد و متریال مورداستفاده آن‌ها به استفاده از رنگ آکریلیک مشتاق شد و توانست با به‌کارگیری این ماده شگفت‌انگیز که به‌دلخواه هنرمند می‌تواند مانند مایعی سیال بر پهنه بوم بلغزد؛ اندیشه‌های انتزاعی و برداشت‌های نقاشانه‌اش را مجسم کرده و اجرایی کند.

حاصل نگاه او به طبیعت از دریچه تجرید (انتزاع) و حرکات رقصان عناصر و موجودات در برابر چشمانش به خلق آثاری بدیع انجامید که در نمایشگاهی با عنوان «نقش عشق» در گالری شلمان برگزار می‌شود.

حسن صالح ریاحی»

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ از نمایشگاه «نقش عشق» در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک۲۷ بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است