موسیقی «زخم کاری» باید حس ترس را القا کند/ برای سریال «عاشورا» پیشنهادی نداشتم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۴
حبیب خزایی‌فر در گفتگو با صبا:

موسیقی «زخم کاری» باید حس ترس را القا کند/ برای سریال «عاشورا» پیشنهادی نداشتم

آهنگساز سریال «زخم کاری» از حال و هوای ساخت موسیقی این سریال و بازخوردهای مخاطبان گفت.

حبیب خزایی‌فر آهنگساز سریال نمایش خانگی «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که این روزها از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: بعد از پخش دو قسمت از سریال بازتاب‌های خوبی از موسیقی «زخم کاری» داشتم و مخاطبان از موسیقی سریال رضایت داشتند. همچنین سریال «زخم کاری» در این زمان کوتاه توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند و مورد قبول منتقدان و اهالی رسانه هم قرار گرفته که از این بابت و اینکه من هم سهمی در این موفقیت دارم، خوشحالم.

وی ادامه داد: در «زخم کاری» ژانر و فضای موسیقی متفاوتی را تجربه و اجرا کردم که برای خودم هم جذاب بود. با توجه به محتوای سریال، باید نوعی از موسیقی که حس ترس و وحشت را به مخاطب القا می کند کار می‌شد.

آهنگساز سریال نمایش خانگی «زخم کاری» گفت: در موسیقی این سریال علی جعفری پویان نوازنده ویلن و ویولا، میلاد عالمی و امین غفاری نوازنده ویلن، آرمین مرشد نوازنده گیتار الکتریک، بابک ریاحی‌پور نوازنده گیتار بیس و پیمان لطفی نوازنده درام هستند. این قطعات موسیقی در استودیو پاپ ضبط شده است و محمدسعید شایان میکس و مسترینگ و امید اصغری صدابرداری قطعات را بر عهده داشته‌اند.

خزایی‌فر با بیان اینکه امیدوارم که «زخم کاری» در ادامه هم بتواند جزو سریال‌های پربیننده و پر مخاطب باشد، درباره همکاری با محمدحسین مهدویان گفت: همکاری من با محمدحسین مهدویان تا به حال که ادامه‌دار بوده و تا جایی که بتوانم او را راضی نگاه دارم به این همکاری ادامه خواهم داد.

وی تصریح کرد: برای من افتخار است که در کنار کارگردان کاربلد و حرفه‌ای مثل مهدویان باشم.

آهنگساز «ایستاده در غبار» در پایان درباره اینکه آیا موسیقی سریال «عاشورا» (شهید باکری) را هم قرار است بسازد یا نه، گفت: تا این لحظه برای موسیقی سریال شهید باکری و همکاری با هادی حجازی فر کارگردان این سریال پیشنهاد همکاری نداشتم.

احمدرضا معراجی

عکس بالای خبر از الهام احمدی و عکس داخل خبر از روح الله صادقی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است