نامزدی «فنگ‌شویی وارونه» در جشنواره توکو ایتالیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴

نامزدی «فنگ‌شویی وارونه» در جشنواره توکو ایتالیا

فیلم کوتاه «فنگ‌شویی وارونه» به‌نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی به بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم Toko ایتالیا راه یافت و همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد.

به‌گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Toko ایتالیا، فیلم کوتاه «فنگ‌شویی وارونه» به‌نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی را در بخش مسابقه خود به‌عنوان نامزد جایزه بهترین فیلم معرفی کرد.

Toko Film Festival از سال ۲۰۱۴ با تکیه بر ضرورت ایجاد زندگی جدید در مرکز تاریخی Sala Consilina در جنوب ایتالیا، فعالیت خود را آغاز کرده است.

توکو واژه‌ای از همین ناحیه و به‌معنای چیزی جالب، سرگرم‌کننده و خوش ساخت است. این جشنواره هرساله با شعار «با هم بودن» و هدف ایجاد بستر گفتگو بین مردمانی از جنوب ایتالیا با دنیای سینما و به‌ویژه با زبان هنر مستقل و تجربی و با دورنمای ایجاد گردشگری و اقتصاد پایدار برگزار شده، سرگرمی و رشد فرهنگی را با برگزاری نمایشگاه‌ها، برنامه‌های گفتگو و کنسرت‌های داخلی، در هم می‌آمیزد.

عوامل ساخت «فنگ‌شویی وارونه» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: زیور حجتی، بازیگران: کوروش مختاری، هاجر عتیقی، علی اعتمادی، صدابردار و صداگذار: مهدی بهرامی، تدوین: فاطمه افخمی، منشی صحنه: پریسا تاج‌الدین، گریم: مونس‌پور فلاحیان، طراح صحنه: ملیکا غلامی، اصلاح رنگ ونور: پویا کوثر، فیلمبردار: صادق داوری، دستیار و مدیر تولید: اسماعیل سلطانی، حمل و نقل: محمد یزدانیان، زیرنویس: حسن شرف الدین، تهیه کننده: شهرداری اصفهان.

نسخه ۲۰۲۰ این جشنواره به‌دلیل پاندمی کرونا، با تأخیر از۳۰ تا ۳۱ جولای ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است