سهمیه واکسن سازندگان فیلم و سریال چه شد/ صراحتا بگویید شما در اولویت نیستید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
یک تهیه کننده سریال انتقاد کرد:

سهمیه واکسن سازندگان فیلم و سریال چه شد/ صراحتا بگویید شما در اولویت نیستید

تهیه‌کننده و کارگردان سریال نمایش خانگی «اسپینجر» از اختصاص نیافتن واکسن به هنرمندان مشغول به کار انتقاد کرد.
به گزارش صبا، علیرضا کریم‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان سریال نمایش خانگی «اسپینجر» که این روزها در حال فیلم‌برداری است، با اشاره به این که کل جمعیت افراد سینماگر در ایران به ۳ هزار نفر هم نمی‌رسد، گفت: آقایان محترم وزارت ارشاد و وزارت بهداشت و درمان، چرا فکری برای گروه‌های سازنده فیلم و سریال نمی‌کنید؟ چرا مشخص نیست سهمیه واکسنی که اعلام کردید به هنرمندان و گروه‌های سازنده فیلم و سریال اختصاص داده شده، دقیقا به چه افراد و پروژه‌هایی تعلق گرفته است؟
وی با بیان این که ما با هر گروه سریال نمایش خانگی که صحبت می‌کنند می‌گویند سهمیه واکسنی به ما تعلق نگرفته است، بیان کرد: یا صراحتا بگویید هنرمندانی که بنا به ضرورت شغل‌شان مجبورند بدون ماسک جلوی دوربین حاضر شوند در اولویت نیستند و جان آن‌ها ارزشی ندارد یا اگر سهمیه‌ای اختصاص داده شده روی توزیع درست آن نظارت و پیگیری داشته باشید و لیست پروژه‌ها را شفاف‌سازی کنید تا مشخص شود چرا پروژه‌های در حال ضبط در اولویت واکسیناسیون نیستند؟
کریم‌زاده با اشاره به این‌که پروژه‌های سینمایی و شبکه خانگی جزو مشاغل پرخطر هستند، توضیح داد: در پروژه «اسپینجر» با وجود رعایت پروتکل‌ها و تست مداوم پی‌سی‌آر، بارها فیلمبرداری به دلیل ابتلای بازیگران به کرونا تعطیل شده که مشکلات و ضرر و زیان مادی و معنوی بسیاری برای همه عوامل به همراه داشته است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است