اسامی برگزیدگان مسابقه «طراحی کتابخانه عشایری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹

اسامی برگزیدگان مسابقه «طراحی کتابخانه عشایری»

با پایان داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقه ملی «طراحی کتابخانه عشایری» برگزیدگان و شایستگان تجلیل این مسابقه ملی معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مسابقه ملی «طراحی کتابخانه عشایری» به منظور ارایه طراحی کتابخانه‌ای قابل حمل برای خدمات‌رسانی به مردم شریف عشایر کشور، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت فب‌لب ایران، برگزار شد.

در این مسابقه ملی بیش از ۴۰۰ تیم طراحی یا طراح مستقل ثبت‌نام اولیه را برای مشارکت در این مسابقه انجام دادند و در پایان نیز با مشارکت بیش از ۱۷۰ تیم این مسابقه ملی برگزار شد که طی آن مجموعه‌ ارزشمندی از ایده‌های نوآورانه برای طراحی و ساخت یک واحد سیار کتابخانه عشایری به دبیرخانه مسابقه رسید.

آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه طی روند داوری بر اساس معیارهای ۸گانه‌ای «نوآوری در طراحی و ساخت پذیری»، «قابل حمل بودن با وسایل نقلیه مرسوم»، «امکان حمل و نگه‌داری ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ کتاب و اقلام فرهنگی»، «طراحی درست مکانیزم احتمالی باز و بسته شوندگی طرح»، «فضاسازی کالبدی و پیرامونی ۴۰ تا ۶۰ مترمربعی»، «امکانات چندرسانه‌ای» و «امکان ارایه خدمات دولت الکترونیک» به صورت برخط مورد بررسی و ارزیابی دقیق هیات داوران قرار گرفتند که بر این اساس برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر معرفی شدند.

رتبه‌ اول: نگار محمدی، فرناز پیکان‌پور، محمود قربانی و محمد رجاییان

رتبه‌ دوم: الهه مرادی و حسین خراسانی

رتبه‌ سوم: احسان لسانی و محمدحسین اقلیدس

همچنین آثار زهره نژادبیگلری، سمانه طغیانی دولت آبادی، سینا رضایی نوایی، عطا خویی و همچنین اثر گروهی مژگان افشارفر، فرناز بیات، فاطیما مفید و محمد کاظم‌زاده به عنوان آثار شایسته تجلیل در مسابقه ملی «طراحی کتابخانه عشایری» معرفی شدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است