بازیکنان جدید «شب‌های مافیا» معرفی شدند/ حضور یک فوتبالیست و یک مجری | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۳

بازیکنان جدید «شب‌های مافیا» معرفی شدند/ حضور یک فوتبالیست و یک مجری

پس از پیوستن علیرضا طلیسچی به «شب‌های مافیا»، حضور برزو ارجمند، امیرعلی نبویان و علیرضا نیکبخت واحدی نیز در «شب‌های مافیا» قطعی شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، همانطور که صبح امروز خبرنگار صبا آخرین اخبار از رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب را منتشر کرده و از حضور قطعی علیرضا طلیسچی خواننده در «شب‌های مافیا» خبر داده بود، صفحه رسمی «شب‌های مافیا» نیز از پیوستن امیرعلی نبویان، علیرضا نیکبخت واحدی و برزو ارجمند به این رئالیتی شو خبر داد.

پیش از این سعید ابوطالب درباره انتخاب برخی بازیکنان فصل سوم «شب‌های مافیا» گفته بود که یک سری از بازیگران نیز از طریق نظرسنجی که در صفحه رسمی «شب‌های مافیا» در اینستاگرام گذاشته می‌شود انتخاب و به این رئالیتی شو دعوت می‌شوند. به نظر می رسد امیرعلی نبویان از این ظریق انتخاب شده و به این بازی پیوسته است.

به گفته این تهیه‌کننده، در هرکدام از گروه‌ها یک خواننده، یک فوتبالیست و ورزشکار و یک مجری تلویزیونی حضور دارد.

فصل پایانی رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» این روزها مراحل پیش تولید و تولید خود را در تهران طی می‌کند و تا اواسط تیرماه به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

تاکنون ۲۷ قسمت با حضور ۷۳ هنرمند از این برنامه شامل ۲ فصل، که هر فصل سه مرحله مقدماتی و یک فینال دارد، و یک فینال فینالیست‌ها که منتخب ۱۲ نفر از مجموع بازیکنان این ۲ فصل بوده‌اند، منتشر شده است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است