«بلافیگورا» روی صحنه تماشاخانه مشایخی می‌رود/ اجرای جدیدترین نوشته یاسمینا رضا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۴

«بلافیگورا» روی صحنه تماشاخانه مشایخی می‌رود/ اجرای جدیدترین نوشته یاسمینا رضا

نمایش «بلافیگورا» به کارگردانی شاهین چگینی امروز 23 خرداد ماه در تماشاخانه استاد مشایخی افتتاح می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه استاد مشایخی، نمایش «بلافیگورا»، آخرین نمایشنامه نوشته شده توسط یاسمینا رضا نویسنده شناخته شده فرانسوی، از امروز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ به کارگردانی شاهین چگینی و ترجمه پویا وکیل‌زاده روی صحنه تماشاخانه استاد مشایخی می‌رود.

شاهین چگینی طراح و کارگردان این نمایش و مدیر تماشاخانه‌ استاد مشایخی در مورد روند آماده شدن گروه برای اجرای این اثر گفت: «مرکز آفرینش‌های هنری تئاتر «مان» در راستای تولید آثار نمایشی، از سال گذشته چهار متن از نوشته‌های یاسمینا رضا را در دستور کار خود قرار داده است و با گروهی چهل نفره متشکل از دانشجویان رشته تئاتر، نمایش‌های «بلافیگورا»، «خدای کشتار»، «نمایش اسپانیایی» و «زندگی ضربدر سه» را آماده اجرا کرده‌است.

او در پایان خاطرنشان کرد: از این میان، نمایش‌های «بلافیگورا» و «خدای کشتار» در خرداد و تیر سال جاری روی صحنه خواهد رفت. امید است که در شرایط فعلی، این نمایش‌ها که در مسیر آماده سازى آن‌ها با مشکلات بسیاری طی یکسال گذشته مواجه بودیم با استقبال تماشاگران نیز همراه باشد.»

بازیگران نمایش (بر اساس حروف الفبا) عبارتند از: سارا اولیایی، زینب بیگدلی، ایلیا پارسیان، کیارش رادمهر، روزبه سلطانی، شیما عسگری، پریا گل محمدی، شیوا مهرجو.

آرین خزائی دستیار کارگردان، مهرسا رضوى، شمیم زرافشانی و محمدجواد رضوانی گروه گریم، مهدی حامل کمپانی شرق مدیر صحنه، نگین خاوری و سارا اولیایی طراحان پوستر و بروشور، روزبه سلطانی عکاس و شیوا مهرجو طراح لوگو دیگر عوامل نمایش هستند.

نمایش «بلافیگورا» از امروز به مدت ۱۵ روز هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه مشایخی اجرا می‌شود. ادامه یا پایان نمایش پس از ۱۵ روز به استقبال مخاطبان بستگی دارد.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای این نمایش به آدرس ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر، پلاک ۱۴۷۸، تماشاخانه استاد جمشید مشایخی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500