جدیدترین خبرها از تغییرات «شب‌های مافیا»/ حضور علیرضا طلیسچی قطعی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
صبا پیگیری کرد؛

جدیدترین خبرها از تغییرات «شب‌های مافیا»/ حضور علیرضا طلیسچی قطعی شد

تهیه‌کننده و کارگردان «شب‌های مافیا» از آخرین وضعیت سومین و آخرین فصل این رئالیتی شو و پخش آن تا نیمه تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سومین و آخرین فصل از رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» این روزها در مرحله پیش تولید و تمرین بازیگران به سر می‌برد. سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان «شب‌های مافیا» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره آخرین وضعیت این رئالیتی شو گفت: درحال حاضر بازیگرانی که با آن‌ها برای حضور در «شب‌های مافیا» صحبت کرده‌ایم مشغول تمرین این بازی هستند تا ببینیم علاقه ای به حضور در این بازی دارند یا خیر.

او افزود: یک سری از بازیگران نیز از طریق نظرسنجی که در صفحه رسمی «شب‌های مافیا» در اینستاگرام گذاشته می‌شود انتخاب و به این رئالیتی شو دعوت می‌شوند.

این تهیه‌کننده درباره فصل پایانی این بازی توضیح داد: در این فصل سه گروه ۱۲ نفره با یکدیگر بازی می‌کنند که ۲ گروه هنرمندان آقا هستند و یک گروه هنرمندان خانم. در ادامه و پس از بازی این سه گروه از هر گروه چهار هنرمند برای بازی در فینال انتخاب می‌شوند. پس از برگزاری فینال فصل سوم، یک فینال فینالیست‌ها برگزار می‌شود که در کنار چهار هنرمند از فصل سوم، چهار هنرمند نیز از فصل اول و چهار هنرمند از فصل دوم که به فینال فینالیست‌های قبلی ما نرسیدند در آن حضور دارند.

این کارگردان درباره تغییراتی که در فصل جدید این بازی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه درحال حاضر هم بینندگان و هم هنرمندان این بازی را به خوبی یاد گرفته‌اند، در فینال فینالیست‌ها نقش‌های جدیدی به کاراکترهای فعلی «شب‌های مافیا» اضافه می‌شوند به عنوان مثال کاراکتر «مافیای ساده» در فینال فینالیست‌ها تغییر می‌کند و به آن نقشی محول می‌شود. البته این امکان هم وجود دارد که تعداد بازیکن‌ها نیز در فینال فینالیست‌ها افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: این تغییرات به این دلیل است که شهروندان به علت حرفه‌ای شدن بازیکنان قوی‌تر از گروه مافیا هستند و ما نیز به درخواست مخاطب‌ها و برای رضایت بیشتر آن‌ها سعی می‌کنیم کمی بازی را پیچیده‌تر جلو ببریم. در همین راستا برای رسیدن به ایده‌هایی بهتر، چند تن از عوامل پشت صحنه نیز تغییر کرده‌اند.

به گفته ابوطالب، فصل سوم «شب‌های مافیا» در یک کافه در شهر تهران ضبط می‌شود و دلیل آن هم این است که مافیا یک بازی کافی شاپی و دورهمی است.

کارگردان «شب‌های مافیا» درباره تیتراژ این رئالیتی شو به صبا گفت: تا این لحظه در «شب‌های مافیا» دو تیتراژ با صدای کاوه آفاق و محمدرضا علیمردانی داشته‌ایم که بنا به نظر و توجه مخاطب‌ها قرار است تیتراژ فصل سوم هم با صدای کاوه آفاق باشد.

به گفته این تهیه‌کننده، در هرکدام از گروه‌ها یک خواننده، یک فوتبالیست و ورزشکار و یک مجری تلویزیونی حضور دارد که در آخرین صحبت‌ها حضور علیرضا طلیسچی در «شب‌های مافیا» قطعی شده است.

کارگردان «شب‌های مافیا» در پاسخ به این پرسش خبرنگار صبا که آیا در فصل سوم گرداننده بازی تغییر می‌کند و محمدرضا علیمردانی به جمع بازیکنان اضافه می‌شود یا خیر گفت: این سوال بسیار پرسیده می‌شود اما در این باره تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که کمی صبور باشید.

ابوطالب در پایان درباره زمان پخش این رئالیتی شو بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است تا ۱۰ روز ابتدایی تیرماه مشغول فیلمبرداری هستیم و به احتمال خیلی زیاد از نیمه تیرماه فصل سوم «شب‌های مافیا» پخش خود را آغاز می‌کند.

فصل پایانی رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» این روزها مراحل پیش تولید خود را در تهران طی می‌کند و تا اواسط تیرماه به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

تاکنون ۲۷ قسمت با حضور ۷۳ هنرمند از این برنامه شامل ۲ فصل، که هر فصل سه مرحله مقدماتی و یک فینال دارد، و یک فینال فینالیست‌ها که منتخب ۱۲ نفر از مجموع بازیکنان این ۲ فصل بوده‌اند، منتشر شده است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

یک نظر