«خانواده آقای هاشمی» را در تماشاخانه سنگلج ببینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳

«خانواده آقای هاشمی» را در تماشاخانه سنگلج ببینید

مراسم افتتاحیه نمایش «خانواده آقای هاشمی» با حضور هدایت هاشمی در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، علی عامل هاشمی نویسنده و کارگردان نمایش، در مراسم افتتاحیه نمایش «خانواده آقای هاشمی» که روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه برگزار شد، روی صحنه رفت و با ابراز خوشحالی برای شروع این نمایش در شرایط سخت کرونایی و تمرین‌هایی که با گروه داشت، اظهار کرد که از هدایت هاشمی برادر بزرگتر خود بسیار یاد گرفته و آموخته‌است.

در ادامه هدایت هاشمی که در نخستین روز اجرای نمایش حضور داشت، ضمن آرزوی موفقیت برای گروه اجرایی از حس خوبِ بودن تماشاگر صحبت کرد و گفت که در این  سال‌ها با اجراهایی که در تماشاخانه سنگلج داشته، همیشه حضور تماشاگران برایش خوب و جالب بوده است.

نمایش «خانواده آقای هاشمی» به نویسندگی علی عامل هاشمی و کارگردانی علی عامل هاشمی و هادی عامل، قصه خانواده‌ای‌ست که تعدادی از آن‌ها به کار تعزیه و تعدادی دیگر به کار تخت حوضی مشغولند.

مسعود حجازی مهر، هادی عامل، فهیمه باروتچی، علی عامل هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، فاطمه عباسی، سالار دریامج، فرشته قاسم پور و یاسمن رضازاده بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از تهیه کننده: هادی عامل، طراح صحنه: هادی عامل، طراح لباس: پگاه ترکی، آهنگساز: علی روحانی، طراح پوستر و بروشور: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امیر خدامی، دستیاران کارگردان: فرشته قاسم پور، علیرضا محمودی، مدیران صحنه: سجاد حسین پور، مونا عساکره، منشی صحنه: شایان قدیریان و نوازندگان: علی روحانی، منیژه ساده، بهزاد بختیاری و طهمورث امیری.

نمایش «خانواده آقای هاشمی» از ۲۰ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه تماشاخانه سنگلج است. علاقه‌مندان با تهیه بلیت با بهای ۳۰ یا ۴۰ تومانی می‌توانند به تماشای این اجرا بروند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است