ششمین دوره «بازی‌های ویدیویی ایران» به پایان رسید/ اعلام اسامی فینالیست‌ها | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
با اجرای محمد سلوکی؛

ششمین دوره «بازی‌های ویدیویی ایران» به پایان رسید/ اعلام اسامی فینالیست‌ها

اختتامیه ششمین دوره جام قهرمانان «بازی‌های ویدیویی ایران» در پردیس سینما گالری ملت و با اجرای محمد سلوکی برگزار و فینالیست‌های این دوره اعلام شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، اختتامیه ششمین دوره جام قهرمانان «بازی‌های ویدیویی ایران» عصر روز گذشته ۲۱ خرداد ماه در پردیس سینما گالری ملت با حضور سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سید محمدعلی سیدحسینی دبیر این دوره، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و بازیکن‌های فینال این دوره از رقابت‌ها برگزار شد.

ششمین دوره‌ مسابقه‌های «بازی‌های ویدیویی ایران» با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آپارات گیم و موسسه تصویر شهر برگزار شد.

این اولین باری بود که این رویداد به دلیل پاندمی کرونا در کشور به صورت آنلاین برگزار شد و بازیکنان در روزهای ۲۰ و ۲۱ خردادماه در سالن شماره ۹ و ۱۰ پردیس سینما گالری ملت به دلیل شرایط کرونایی  با حضور محدودی از تماشاگران به رقابت پرداختند که برگزاری لیگ بازی‌های ویدیویی در سالن سینما منجر به کسب تجربه‌ای متفاوت برای تماشاگرانی که به تماشای فیلم بر پرده نقره‌ای سینما عادت دارند، شد.

در این مراسم ضمن تجلیل و تشکر از فینالیست‌ها به اهدای جام و جایزه به برندگان پرداختند و قهرمان بازی‌های «بزن بهادر»، «فوتبالیستارز»، «کلش رویال»، «فیفا۲۱» بین‌المللی و «فیفا۲۱» داخلی مشخص شدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است