احتمال اکران آنلاین «زد و بند» وجود دارد/ به تولید در پلتفرم‌ها دست رد نمی‌زنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
تهیه‌کننده فیلم در گفتگو با صبا:

احتمال اکران آنلاین «زد و بند» وجود دارد/ به تولید در پلتفرم‌ها دست رد نمی‌زنم

مقصود جباری اکران فیلم «زد و بند» را به شرایط موجود در سینما وابسته دانست.

مقصود جباری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زد و بند» که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره این فیلم که درباره بررسی یکی از معضلات اجتماعی موجود در جامعه است، گفت: آدم‌های قصه «زد و بند» درگیر اتفاقاتی می‌شوند که باعث می شود با یکدیگر زد و بند کنند.

او درباره اکران فیلم بیان کرد: همه فیلم را می‌سازند که مردم و مخاطب آن را ببینند ولی باید شرایط اکران به وجود بیاید. این احتمال وجود دارد که فیلم را در زمان حاضر اکران کنیم اما باید بررسی‌های آن انجام و تصمیم‌گیری شود که این کار را به چه شکلی انجام دهیم که بازدهی بیشتری هم برای مخاطب و هم فیلم داشته باشد.

جباری درباره احتمال اکران آنلاین فیلم تاکید کرد: این امکان وجود دارد که فیلم به سمت اکران آنلاین برود ولی تصمیمی نیست که بخواهم به تنهایی بگیرم، همانطور که تولید فیلم به صورت گروهی است، اکران و پخش آن هم گروهی‌ست. باید با مدیران پخش یا موسسه‌ای که قرار است این فیلم را پخش کند و کسانی که در سینما حضور دارند و از شرایط موجود آگاه هستند مشورت کنیم که اگر شرایط مهیا بود نسبت به اکران آن اقدام کنیم.

تهیه‌کننده فیلم «هشتگ» تصریح کرد: من فکر می‌کنم این سینما بالاخره باید جایی حرکت کند، هرکدام از صاحبان آثار که فیلم‌های‌شان را در شرایط کرونایی موجود اکران می‌کنند، هدف و انگیزه‌ای داشتند، امیدوارم ما هم، اگر قرار باشد فیلم را به هر شکلی اکران کنیم به هدف خود برسیم چراکه اکران فیلم در این شرایط سخت و مشکل است.

او درباره تولیدات جدید خود عنوان کرد: ما کاری را از قبل انجام داده، تولیداتی داشته‌ایم و باید نسبت به آن اقداماتی داشته باشیم چراکه چاره دیگری نداریم اما برای ساخت تولیدات جدید می‌شود صبر کرد که با اطلاعات دقیق‌تری اقدام کنیم چراکه شرایط موجود به صورتی نیست که بتوانیم به راحتی تولید را جلو ببریم. نظر من این است که شرایط برای تولید مناسب نیست و باید کمی صبر کرد تا از بحران پیش آمده و اپیدمی موجود گذر کنیم.

این سینماگر در پایان درباره فعالیت در عرصه تولیدات نمایش خانگی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های تولیدات نمایش خانگی از محدودیت‌های فیلم‌های سینمایی مستثنا هستند و همانطور که می‌بینیم همه نسبت به ساخت اثری در آن محیط اقداماتی انجام داده‌اند، اگر شرایط فراهم باشد دست رد به این مساله نمی‌زنم چراکه تلاش ما این است که برای مخاطب محصولی را تولید کنیم و این هنر و صنعت صرفا به سینما محدود نمی‌شود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است