مبارزات یو اف سی چاشنی مستند «امیرعلی اکبری» می‌شود/ پایان یک سال از فیلمبرداری | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
مسعود تکاور در گفتگو با صبا:

مبارزات یو اف سی چاشنی مستند «امیرعلی اکبری» می‌شود/ پایان یک سال از فیلمبرداری

مسعود تکاور از آخرین وضعیت ساخت مستند زندگینامه «امیرعلی اکبری» و جزئیات آن گفت.

مسعود تکاور کارگردان سینما و تلوییزیون درباره آخرین وضعیت ساخت مستند «امیرعلی اکبری» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: فیلمبرداری  این مستند در کشورهای گرجستان، سن پترزبورگ و ایران ادامه پیدا کرده و ماجراهای رفتن به مبارزات قهرمانی  (یو اف سی) نیز چاشنی کار می شود.

وی ادامه داد: فیلم مستند زندگینامه امیرعلی اکبری به عنوان یک فیلم سینمایی مستند ارایه می شود که کاری مشاهده ای است، برای همین زمان فیلمبرداری آن سه سال در نظر گرفته شده  که یک سال آن گذشته است، ولی در مدت فیلمبرداری این مستند، رونمایی از سکانس ها و کلیت کار ارایه می شود.

کارگردان «کروکدیل» درباره ادامه فیلمبرداری این مستند در کشورهای دیگر نیز عنوان کرد: این مستند در چند کشور دیگر مانند تایلند، آمریکا، امارات و ترکیه هم قرار است فیلمبرداری شود و به موضوعات خانوادگی زندگی این قهرمان نامدار ورزش های رزمی هم خواهیم پرداخت. این فیلم کاملا مستند است که در زمان ۷۵ دقیقه ای پخش جهانی هم خواهد داشت.

 

 

وی در پایان عنوان کرد: به نظر من افرادی مانند امیرعلی اکبری فقط یک ورزشکار با تعدادی هوادار نیستند و می توانند جریان ساز یک حرکت شخصیتی در وجود یک انسان باشند.

زهرا دمزآبادی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است