«طلسم» در میان فینالیست‌های جشنواره «چفالو» قرار گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۴

«طلسم» در میان فینالیست‌های جشنواره «چفالو» قرار گرفت

فيلم كوتاه «طلسم» به كارگردانی و نویسندگی بهروز نشان فيناليست جشنواره بين‌المللی «چفالو» CEFALU ايتاليا شد.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه «طلسم» به کارگردانی و نویسندگی بهروز نشان که پیش از این در جشنواره‌های بسیاری به نمایش درآمده بود در تازه‌ترین حضور خود فینالیست جشنواره بین‌المللی «چفالو» CEFALU ایتالیا شد.

جشنواره فیلم «چفالو» ایتالیا، با هدف ارتقای دانش و اشاعه سینما در تمام اشکال هنری و با روحیه‌ای از آزادی و گفتگو شروع به کار کرده است. این رویداد به عنوان سهمی در شناخت بهتر تاریخ سینما، مرور گذشته و ادای احترام به شخصیت‌های برجسته تاریخ سینما برگزار می‌شود.

دیدار با مدیران جشنواره از دیگر برنامه‌های ویژه این رویداد سینمایی در راستای تولید بیشتر فیلم و توجه به فیلمسازان دیگر کشورها است. به همین دلیل جلسات سازمان یافته با کارگردان‌ها و بازیگران بر پا می‌شود.

این جشنواره با تجربه برگزاری جشنواره فیلم به فکر برگزاری رویدادی‌ست که مرجعی برای فیلمسازان سراسر جهان شود.

فیلم کوتاه «طلسم» داستان مردی را روایت می‌کند که ارتباط صمیمی با اسب خود دارد.

از عوامل دیگر این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده: کتایون کیخسروی، مدیر فیلمبرداری: آرش خزایی، تدوین: محمودرضا ثانی، مدیر صدابرداری: بهشاد مطیعی، صداگذاری: بهروز شهامت، طراح صحنه و لباس: مهرداد سامانی، موسیقی: مهران رضایی، مدیر تولید: یاسمین قدیری، دستیار کارگردان: سامان علی نژادیان و ایفای نقش پیام امیر عبدالهیان و وفا رشیدی اشاره کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم «چفالو» در بخش‌های بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین فیلم ایتالیایی، بهترین فیلم خارجی، بهترین فیلم انیمیشن، بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی جوایز خود را اهدا خواهد کرد.

هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «چفالو» ایتالیا در ناحیه سیسیل استان پالرمو از اول می تا ٣١ اگست برابر با ١١ اردیبهشت تا ٩ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است