وضعیت کنونی عروسک‌ها بررسی می‌شود/ نام‌نویسی تا ۲۱ خرداد

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین دورهمی مجازی فعالان بازی و اسباب‌بازی که اولین نشست مجازی عروسک‌سازان است، با حمایت شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی و همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

در این نشست تعدادی از فعالان، طراحان و تولید کنندگان عروسک درباره «جایگاه کنونی عروسک در ایران» با یک‌دیگر به گفتگو خواهند پرداخت.

زمان برگزاری این رویداد که به صورت آنلاین و از طریق گوگل میت (Google Meet) برگزار خواهد شد، شنبه 22 خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۵ تا ۱۷ اعلام شده است.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور درنهایت تا 21 خرداد با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۸۷۵۶ در ساعت‌های اداری تماس گرفته و یا به سامانه پیامکی ۰۹۳۰۲۲۶۴۰۰۰ درخواست ثبت‌نام خود را ارسال کنند.

اولین و دومین دورهمی فعالان بازی و اسباب‌بازی به میزبانی شورای نظارت بر اسباب‌بازی به ترتیب در بهمن 1399 و اردیبهشت 1400 برگزار شد.

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد و هدف آن ساماندهی صنعت اسباب‌بازی از طریق حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی کودکان تعیین شده است.

انتهای پیام/