۲ کارگاه نمایشنامه‌نویسی و بازیگری برگزار می‌شود/ ثبت نام تا نیمه اول تیر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵

۲ کارگاه نمایشنامه‌نویسی و بازیگری برگزار می‌شود/ ثبت نام تا نیمه اول تیر

2 کارگاه تخصصی و آموزشی نوشتن برای تئاتر و کالبدشکافی شخصیت‌های دراماتیک برای بازی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مؤسسه‌ فرهنگی هنری افرامانا، ۲ کارگاه‌ تخصصی و آموزشی مؤسسه‌ فرهنگی هنری افرامانا که از نیمه‌ دوم تیرماه ۱۴۰۰ به صورت جداگانه و آنلاین برگزار می‌شود، با عناوین نوشتن برای تئاتر (ویژه‌ نمایشنامه‌نویسی) و کالبدشکافی شخصیت‌های دراماتیک برای بازی (ویژه‌ بازیگری) توسط بهزاد صدیقی تدریس می‌شود.

علاقمندان به این کارگاه‌ها که ویژه‌ نمایشنامه‌نویسی و بازیگری است تا نیمه‌ اول تیرماه فرصت ثبت نام دارند.

از بهزاد صدیقی نمایشنامه‌های بیماری هاری، مارش پیروزی، تلفن بی موقع، تلفن آن سوی خط، آتمن و بیش از سیصد نقد و مقاله‌ پژوهشی تئاتر و سینما منتشر شده و خود نیز نمایش‌های آرسن، خانه دوست کجاست، مضرات دخانیات، سوسمارالدوله، فقط مردان آزاد، بیماری هاری، ابراهیم پسر ایمان، داستان یک خر و پرفورمنس پرنده و نی لبک (کارگردانی مشترک با علی محمدرحیمی) اجرا کرده و هم چنین دراماتورژی چند تئاتر حرفه‌ای را انجام داده است. این نمایشنامه‌نویس، کارگردان و مدرس تئاتر علاوه بر نمایشنامه‌نویسی، دبیری چندین جشنواره‌ تئاتر و نمایشنامه‌نویسی را بر عهده داشته و تجربه‌ مدیریت فرهنگی را در کارنامه‌ هنری خود به همراه دارد.

از این نمایشنامه‌نویس همچنین نمایشنامه‌ها‌ی سوسمارالدوله، به پرندگان شلیک نکنیم، لبه‌ چاقو، تاج شکلاتی و داستان یک خر در دست انتشار است.

علاقه‌‌مندان برای شرکت و ثبت نام در این ۲ کارگاه‌ نمایشنامه‌نویسی و بازیگری می‌‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۷۴۱۵۱۸۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است